så er der dømt schlager
Fra : Ralph

Dato : 22-01-10 17:56

http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1

måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
der kan li' den lette genre.

--
Ralph

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-01-10 18:03

> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1
>
> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> der kan li' den lette genre.
>
> --
Smukt...det slår James Last og Hansi Hinterhüler med adskillige længder

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 20:39

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Smukt...det slår James Last og Hansi Hinterhüler med adskillige længder

DU GODSTE!

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 21:14

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1

> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> der kan li' den lette genre.

Måske lidt for gak-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe der
kan li` den næsringske Krutte-genre.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 21:17

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1
>
> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> der kan li' den lette genre.

Skål!
http://www.youtube.com/watch?v=Pqp8WhieV0o

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-01-10 21:30

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1
>
> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> der kan li' den lette genre.

mjo .. men det er jo næsten ikke musik .. det er installations kunst ..
med instrumenter ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-10 22:13

> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1
>
> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> der kan li' den lette genre.

Yeah, hegn \m/

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-01-10 22:48

On 22-01-2010 17:55, Ralph wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1

Det er fantastisk og så er det dejligt fri for jodlen

Henning Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 23:48

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det er fantastisk og så er det dejligt fri for jodlen
>
> Henning Jensen

Denne fantastisk dejlige lyd hørte jeg sidst da min scootermotor brændte
sammen. Vidunderskøn lyd.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-10 00:04

meddelelse news:4b5a2b21$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Denne fantastisk dejlige lyd hørte jeg sidst da min scootermotor brændte
> sammen. Vidunderskøn lyd.

Er det tid til slankekur?

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-01-10 00:18

> Denne fantastisk dejlige lyd hørte jeg sidst da min scootermotor brændte
> sammen. Vidunderskøn lyd.
> Hilsen Åge

Jeg har desværre ikke så meget forstand på scootermotorer, men ja det er
meget harmonisk.
Det er jo indledningen til Wagners "Rhinguldet". Tysk når det er godt.
Det er en opførelse jeg ikke tidligere har set (og hørt), for i vore
dage plejer Rhindøtrene at være topløse.
Men det er jo et glimrende supplement til den øvrige tyske
underholdning, som vil vinde krigen i Afganistan.
Specielt vil denne burka udgave helt sikkert falde i Bin Ladens smag.

Henning Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 09:05

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har desværre ikke så meget forstand på scootermotorer, men ja det er
> meget harmonisk.

Helt klart

> Tysk når det er godt.

Du tænker vel på FESTE DER VOLKSMUSIK og MUSIKANTENSTADL ?

> Det er en opførelse jeg ikke tidligere har set (og hørt),

Heller ikke her. Og det håber jeg sgu heller iikke at komme til igen. Skulle
jeg, mod forventning, længes efter denne lyd igen, kan jeg sagtens komme til
at høre den.
Det er bare at komme for lidt olie i benzinen til scooteren.

> for i vore dage plejer Rhindøtrene at være topløse.

Savle

> Men det er jo et glimrende supplement til den øvrige tyske underholdning,
> som vil vinde krigen i Afganistan.

Jo jo, men nu skal det ikke forstås sådan at jeg har noget imod arabisk
slagermusik. hehe

> Specielt vil denne burka udgave helt sikkert falde i Bin Ladens smag.

Tror du også denne dejliglige arabisktop-musik vil vinde genklang, hehe igen

http://www.youtube.com/watch?v=nk7XnAF-GS4

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-01-10 10:08

On 23-01-2010 09:04, Åge Halldorsson wrote:
> Tror du også denne dejliglige arabisktop-musik vil vinde genklang, hehe
> igen
> http://www.youtube.com/watch?v=nk7XnAF-GS4

Å herre gud Vil det ende sådan? Det er jo næsten blasfemi.
Er det en tyrkist video?
Men jeg må erkende, at de har da lært sproget!
Henning Jensen

Fra : Henning Jensen

Dato : 23-01-10 10:46

> Er det en tyrkist video?
> Men jeg må erkende, at de har da lært sproget!

Jeg har åbenbart selv svært ved sproget: der skal stå tyrkisk.
Henning Jensen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 10:50

> Å herre gud Vil det ende sådan?

Jepser. hele verden er under stærk tysk musikpåvirkning. hehe

Afrika: http://www.youtube.com/watch?v=p1br5ToAUuQ&feature=related

Asien: http://www.youtube.com/watch?v=Ske0amTI58M

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-10 01:00

> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1
>
> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> [...]

Hold da kæft manner.... Jeg holdt da ud i næsten 3 minutter....

Sig mig, findes der virkeligt en Part 2 også...

Glad for, at jeg ikke kan sige... Ich bin ein Berliner...

Jeg føler med dem.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-10 01:06

> http://www.youtube.com/watch?v=vtnG6EHh1N4&NR=1
>
> måske lidt for glad-i-låget for mig, men der er jo brugere i denne gruppe
> [...]

Trænger vi så ikke til lidt afslapning....

http://www.youtube.com/watch?v=sDHKiNeSrv0&feature=PlayList&p=110355576C916BC5&index=0&playnext=1

Den kan vel godt kaldes en Slager.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-01-10 01:33

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Den kan vel godt kaldes en Slager.
>
> M.V.H....Benny..

Næppe...det er jo kvalitet

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 09:14

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Næppe...det er jo kvalitet

Ja, det var dengang man kunne lave slagermusik på engelsk. Det kniber
gewaldigt den dag i dag, men der kommer da noget. Og når det kommer har det
kæmpe succes og kommer endda med i tyske slagershows. Her er et par
eksempler på engelsksprogede sangere der er blevet verdensstjerner for
nylig:

http://www.youtube.com/watch?v=SOl0wkKO49g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=4cmffLlkwxc
Slog igennem i Europa i 2009 via "Wetten das" på ARD

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 10:52

meddelelse news:4b5aafcf$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=4cmffLlkwxc
> Slog igennem i Europa i 2009 via "Wetten das" på ARD

Hej Åge

Det laves der stadig, og endda i ganske gode mængder...
Men smagsdommere, i stil med Alex & Allan, sikrer sig,
at man selv skal ud og lede, for at finde det...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-10 10:53

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe...det er jo kvalitet

Hmm... ud over at schlager udelukkende er et tysk begreb, og at den der må
betegnes som engelsksproget pop, så kan jeg nu ikke få øje på kvaliteten.
Specielt ikke set i lyset af den udkom i 1967, "The summer of love", hvor
denne også udkom:
http://www.youtube.com/watch?v=QLnKUiybiFo

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 10:55

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hmm... ud over at schlager udelukkende er et tysk begreb,

Nøhh... Slagermusik er udbredt over det meste af Mellem- og Nordeuropa. Den
har sit stærkeste ståsted i de tysk- og hollandsktalende lande, samt i
Danmark, Norge og Sverige.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-10 13:37

meddelelse news:4b5ac763$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nøhh... Slagermusik er udbredt over det meste af Mellem- og Nordeuropa.
> Den har sit stærkeste ståsted i de tysk- og hollandsktalende lande, samt i
> Danmark, Norge og Sverige.

Det gør stadig ikke Dave Clark Five til schlagermusik.

Men derudover har du næsten ret, på nær Danmark og tildels Holland:
http://en.wikipedia.org/wiki/Schlager

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 15:12

> Men derudover har du næsten ret, på nær Danmark og tildels Holland:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Schlager

Mener du i forhold til den internet-bruger, som har skrevet artiklen?, er
det en du kender? - den artikkel må jeg hellere lige ændre lidt på.
Der stod heller intet om Norge, som har Skandioaniens største festivaler
for slager. En masse af slagsen. Det må jeg hellere lige koble på artiklen.
Mærkeligt at ham internetbrugeren ikke havde skrevet det?. Nå, det vidste
han nok ikke noget om. Det må jeg hellere ændre i artiklen

http://www.dansefestivalen.no/

http://www.dansebandfestivalen.no/

Og ligeledes det med at stats-tv (NRK) ugentligt:
http://www.youtube.com/watch?v=GG38nEaCTJs

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-10 15:58

meddelelse news:4b5b039c$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Mener du i forhold til den internet-bruger, som har skrevet
> artiklen...bla...bla...

Haha, du er så nem Åge. Lige så forudsigelig som amen i kirken

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 16:20

> Haha,

Tihi

> du er så nem Åge.

Alex har selv skrevet artiklen, ja han har

Lige så forudsigelig som amen i kirken

KORS!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 11:10

> [...]
> Den har sit stærkeste ståsted i de tysk- og hollandsktalende lande, samt i

Hej Åge

Jamen du kan jo bare selv dømme....

Obladi Oblada, er også helt klart en slager.... Og den kan de jo heller ikke
lide ))..

Det er kun resten af verden der kan det.....

Så Alex & Allan, må jo være verdens navle )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 23-01-10 12:55

> [...]
> Specielt ikke set i lyset af den udkom i 1967, "The summer of love", hvor

Næeh det har du såmænd ret i.
Men lad mig så omformulere det:
Af højere kvalitet

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 11:05

> [...]
> Specielt ikke set i lyset af den udkom i 1967, "The summer of love", hvor

Tja nu ved jeg ikke hvad du tænker på....

Egentligt skrev jeg da vist slager....

Ikke Schlager.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 14:41

> Tja nu ved jeg ikke hvad du tænker på....

Nej, det er åbenlyst. Men der dog aldrig forhindret dig i at svare i øst
eller vest alligevel.

> Egentligt skrev jeg da vist slager....
>
> Ikke Schlager.

Dansk stavemåde/tysk stavemåde - who gives a fuck?
Om du skriver "Shit" eller "Shite", så ved enhver engelskkyndig hvad der er
tale om :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 20:40

> [...]
>
> Dansk stavemåde/tysk stavemåde - who gives a fuck?
> Om du skriver "Shit" eller "Shite", så ved enhver engelskkyndig hvad der

Jamen jeg var da helt klar over, at du ville komme med et svar af den
skuffe.
Altså kort og godt... Du har ikker en skid at fortælle, men lukker bare gejl
ud.

M.V.H...Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 21:41

> Jamen jeg var da helt klar over, at du ville komme med et svar af den
> skuffe.

Jamen kan man svare anderledes på det du skrev?

> Altså kort og godt... Du har ikker en skid at fortælle, men lukker bare
> gejl ud.

Næh, jeg fortsatte blot din stil. Indlægget før (det som du ikke forstod),
havde ganske megen substans. Det må altså være nederen at livet sådan
passerer en forbi med 300 km/t, uden man når at komme med :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 09:09

> [...]
> havde ganske megen substans. Det må altså være nederen at livet sådan
> passerer en forbi med 300 km/t, uden man når at komme med :)

Hej Alex

Hvorfor tror du dog at livet passerer os forbi....
Du har jo egentligt ikke fortalt os noget som helst, der får os til at tro,
at du er mere levende.....
Du var i hvert fald ikke mand for at forklare mig, hvad jeg ikke forstod.
Så er der noget jeg ikke har forstået, er der en mulighed for, at jeg har
svaret dig forkert....

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-10 09:40

> [...]

> Så er der noget jeg ikke har forstået, er der en mulighed for, at jeg har

Jeg opgiver. Retoriske spørgsmål og ironi er totalt spildt her....

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 10:06

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Jeg opgiver. Retoriske spørgsmål og ironi er totalt spildt her....

Det er et spørgsmål om gramatik.... ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 11:48

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et spørgsmål om gramatik.... ))
>
> M.V.H....Benny..

Og at manden er til at forstå.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 13:22

meddelelse news:4b5d76fb$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Og at manden er til at forstå.
>
> Hilsen Åge

Nå ja, det ved jeg da ikke, det er da muligt, jeg har misforstået noget.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 10:05

> [...]
> Så er der noget jeg ikke har forstået, er der en mulighed for, at jeg har

Undskylder, at jeg pludseligt kom til at skrive " os " )

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 10:51

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Næppe...det er jo kvalitet

Hej Allan

Pas nu på, du kunne få dine kvababbelser galt i halsen

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-01-10 13:49

> Pas nu på, du kunne få dine kvababbelser galt i halsen
>
> M.V.H....Benny..

Næppe den store mulighed for det.
Jeg synes klart at det nummer er langt bedre end det schlagerlort vi ellers
bliver præsenteret for i denne og andre grupper....og det selvom det langt
fra er verdens bedste 60'er popnummer.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 20:39

> [...]
> ellers bliver præsenteret for i denne og andre grupper....og det selvom
> det langt fra er verdens bedste 60'er popnummer.

Tja, men du er da ærligt talt ved at være trættende at læse..
For du kan kun fortælle om, hvad du absolut ikke kan lide,
og så brokke sig over, at Åge fortæller, hvad han godt kan lide.

Hvad med, om du gjorde det samme ????...
Sikke meget vi så kunne lære om dig.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-01-10 21:02

> Tja, men du er da ærligt talt ved at være trættende at læse..

Så er vi mindst 2
Du kan jo bare springe over.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 21:46

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Tja, men du er da ærligt talt ved at være trættende at læse..

Det eneste der er trættende her i gruppen, er at den flyder over med
schlagerlort så det stort set ikke er plads til andet. Det sørger Åge, og
hans ene eller to klakører + hans aliaser for.
Man fatter ikke at nogen kan se en ide i at fylde en ellers velfungerende
nyhedsgruppe op med så meget lort og møg, og floode og spamme ved enhver
given lejlighed. Der er sgu nogen der lever et sørgeligt liv, hvis de ikke
har andet at gå op i.

> For du kan kun fortælle om, hvad du absolut ikke kan lide,
> og så brokke sig over, at Åge fortæller, hvad han godt kan lide.

Du er lige så blind, og dobbelt så faktaresistent som Åge.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-01-10 22:03

> Du er lige så blind, og dobbelt så faktaresistent som Åge.

Har man glemt sin stesolid idag ?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 22:11

meddelelse news:4b5cb583$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Har man glemt sin stesolid idag ?

Aner ikke hvad det er - men det lyder som noget du kender til?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-01-10 23:10

> Aner ikke hvad det er - men det lyder som noget du kender til?

Søren plejer ellers at vide, det er natpotten han drikker af

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-10 09:42

> Søren plejer ellers at vide, det er natpotten han drikker af

Genbrug?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 10:04

meddelelse news:4b5cb583$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Har man glemt sin stesolid idag ?
>
> Hilsen Åge

Nej jeg tror konen er sur over, han har brugt weekenden ved computeren )

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-01-10 23:11

> Du er lige så blind, og dobbelt så faktaresistent som Åge.

Uhauha....så bliver det sgu da ikke værre

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-10 09:42

> Uhauha....så bliver det sgu da ikke værre

Nej. Det er som at diskutere de franske impressionister med en EU-scooter :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 09:59

> [...]
> har andet at gå op i.

> Du er lige så blind, og dobbelt så faktaresistent som Åge.

Tysk schlager, er i mine ører, god musik....
Folk er i mine ører, god musik...
Rock er i mine ører, god musik...

Og sådan kunne jeg blive ved.....

Der findes enkelte genrer, jeg generelt ikke bryder mig om,
men de er jo som tidligere nævnt, ikke uden undtagelser..

F.eks er jeg ikke vild med Jazz, men lander der nu en skive
med Larry Coryell på tallerkenen, så skal jeg da nok være der.

Så ja, det kan da godt være, at jeg er et af Åge's klakører,
samt blind, og dobbelt så faktaresistent som Åge....
Men musikalsk, lyder det da til, jeg favner meget bredere end du.
Og skulle du, som du plejer, kræve bevis, så er du da velkommen
til at komme og kontrollere, at ingen af interesserne er af nyere
dato....

Og derfor er det for mig vældigt fint, at Åge Spammer som du
kalder det, da jeg ikke har nogle Tyske kanaler....
Så får jeg da lidt at vide om, hvad der sker på den front.

Talte du nu om det, du kunne lide, så kunne du måske også
tilføre mig noget.... Og så havde du jo trods alt, også gjort lidt
gavn, for den musik du syntes om....

Det er nu en gang, lort og møg, der sætter kagen på bordet.
Men hvis ens hjerte nu banker for Tysk schlager, så er det
lige så meget vellyd, som et rocknummer er for dig....
Uanset om du kan lide det eller ej......
Hvad du så nok syntes, er endnu værre....
Åges indlæg er ON Topic.... Og dermed fuldt berettiget.

For at gøre ondt værre, får du da lige en, men for ikke at
skade dig, så på Fransk

http://www.youtube.com/watch?v=x7jeGxfd5dw

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 11:56

> For at gøre ondt værre, får du da lige en, men for ikke at
> skade dig, så på Fransk
>
> http://www.youtube.com/watch?v=x7jeGxfd5dw
>
> M.V.H....Benny..

Vi giver ham lige lidt fransk slager. her en af tidernes største franske
slager-hit

http://www.youtube.com/watch?v=OGdwGk9gsN4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 25-01-10 12:53

meddelelse news:4b5d78e1$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Vi giver ham lige lidt fransk slager. her en af tidernes største franske
> slager-hit

Det er pop.

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-10 13:17

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Det er pop.

Sikkert
"Hører" ikke Statler og Waldorf længere - Har lige ryddet op i verdens snavs
ved at give dem nogle måneder i filteret :)

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-10 13:20

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Det er pop.

Jeg måtte lige lure på "Tidens hit", som viste sig at være fra 1986 og
Belgisk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 13:42

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Nårhhh.... jamen så er pop-musik min langt foretrukne musikgenre.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 13:24

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Vi giver ham lige lidt fransk slager. her en af tidernes største franske

Hvad pokker Åge... Nu er du jo ovre i MGP

Men ellers ikke så tosset....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 13:42

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 13:45

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hvad pokker Åge... Nu er du jo ovre i MGP
>
> Men ellers ikke så tosset....
>
> M.V.H....Benny..

Ja, men det var fra dengang MGP-sange var rene slager-baskere. Det var
dengang det sagde bum-bum.
Nu er det hvin hyl, skrig skrål og jammer. Sån for at sige det på en pæn
måde. Efte starten af 90-erne gik det helt galt.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 17:08

meddelelse news:4b5d9240$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Nu er det hvin hyl, skrig skrål og jammer. Sån for at sige det på en pæn
> måde. Efte starten af 90-erne gik det helt galt.

Jamen så er det da heldigt, at det er tilladt at sortere i det... Fordi man
hører noget af det, behøver man jo ikke høre det hele. Men lidt ret har du
da. Nogle år er Grand Prix helt godt, andre år, ville man egentligt godt
have været foruden.... Men selvfølgelig, der skal jo også være en vis
forskel på dem, ellers fik vi jo aldrig fundet en vinder.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 13:38

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Vi giver ham lige lidt fransk slager. her en af tidernes største franske

Syntes nok, der var noget der ikke stemte, MGP Sandra Kim & Fransk..
Men pladen var ikke i den stak, men Alex havde fundet det rigtige svar...

Den er altså Belgisk ...

Men dog stadig ganske udmærket..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 13:47

> Den er altså Belgisk ...
>
> Men dog stadig ganske udmærket..
>
> M.V.H....Benny..

Så ændrer vi det til at den er vallonsk.
Altså fransk-sproget.

Hilen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-01-10 17:09

meddelelse news:4b5d92b4$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så ændrer vi det til at den er vallonsk.
> Altså fransk-sproget.
>
> Hilen Åge

Skidt med hvad den er, jeg forstår hverken Fransk, eller Belgisk )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-01-10 17:40

> Skidt med hvad den er, jeg forstår hverken Fransk, eller Belgisk )
>
> M.V.H....Benny..

Hehe, "belgisk" ?
Jeg vil gå så vidt som til at sige, at jeg aldrig har hørt om noget der
skulle hedde "belgisk" sprog.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-01-10 13:12

meddelelse news:4b5dc967$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hehe, "belgisk" ?
> Jeg vil gå så vidt som til at sige, at jeg aldrig har hørt om noget der

Hvor skal jeg vide det fra, jeg har aldrig været der,
men da sommetider set Morten Olsen.... Tæller det ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-01-10 18:16

> men da sommetider set Morten Olsen.... Tæller det ?
>
> M.V.H....Benny..

Kun hvis han taler belgisk.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-10 09:25

meddelelse news:4b5f233a$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Kun hvis han taler belgisk.

Aner det ikke, men han har et Super fedt hus dernede

M.V.H....Benny..