Danmarks populæreste musiker i modvind bla~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-01-10 16:43

Så går den danske dagspresse igen KANDIS-amok:

BRYST-SKRIVERI

Hehe. Her er et par sjove artikler om manglende bryst-skriveri

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1286441.ece

http://www.bt.dk/kendte/kandis-johnny-vil-ikke-skrive-paa-vores-bryster

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 21-01-10 17:31

Hvor ser du han er landets populæreste musiker?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 21-01-10 18:40

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor ser du han er landets populæreste musiker?

Ja kors i hytten da og hvad fanden kommer hans komplicerede privatliv
musikgruppen ved?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-01-10 18:45

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvor ser du han er landets populæreste musiker?

Det hørte han vel nede på grillen, eller den lokale med træbeklædning
på væggene.....

--
Vh Henrik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-01-10 22:53

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Så går den danske dagspresse igen KANDIS-amok:
>
> BRYST-SKRIVERI
>
> Hehe. Her er et par sjove artikler om manglende bryst-skriveri

> [...]

jeg gentager mig ... who gives a fuck ... og det har jo ikke noget med
musikken at gøre .. det er bare sladder om en perfiert kendt person ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-01-10 22:58

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> who gives a fuck ...

tässä maassa puhumme siis Tanskan

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-01-10 09:53

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> jeg gentager mig ... who gives a fuck ... og det har jo ikke noget med
> musikken at gøre .. det er bare sladder om en perfiert kendt person ...
>
> /thomas

Ja det kan kun have interesse omkring kakelbordene på Fur og omegn.
Jeg troede ellers billedet af flødebolledrengen var krakeleret i
suppe-steg-og is segmentet efter konen havde taget strikken. Det lever jo
ikke op til guld og grønne skove, mejserne pippen, evig solskin og blå
himmel og hvad man ellers forbinder med dansktópmusik.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 11:05

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det kan kun have interesse omkring kakelbordene på Fur

ÅND! - hvad har mine 4 kakkelborde gjort dig ?

og omegn.

Altså Livø og deromkring

> [...]
> ikke op til guld og grønne skove, mejserne pippen, evig solskin og blå
> himmel og hvad man ellers forbinder med dansktópmusik.

Så kan han jo bare begynde at skrive på tøsernes bryster igen. Værre er det
vel ikke.
Der er stadig "lamme"-steg, is, suppe, guld, mejser, pippen, solskin og blå
himmel.

Her f.eks. i Skagen ved solnedgang, stranden og fødderne i vand:
http://www.youtube.com/watch?v=ezy82GpGwUg

Der er da også fest og glade dage ved farmand. Dejlig aften, frisk kaffetår,
strålende dag, hallo og godmorgen
http://www.youtube.com/watch?v=M2uI5Cr4T48&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-10 00:22

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke op til guld og grønne skove, mejserne pippen, evig solskin og blå
> himmel og hvad man ellers forbinder med dansktópmusik.

Derfor er det da også så meget mere underligt, i bruger så meget tid på det
))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 09:21

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Derfor er det da også så meget mere underligt, i bruger så meget tid på
> det ))
>
> M.V.H....Benny..

Hvor mange kakkelborde mon han har ?
Forresten skulle jeg lige google lidt om hvad kakkelbordsmusik er for en
genre. Det fandt jeg noget om på en hjemmeside. Der stod:

CITAT START
De er utilfredse med Radio Roskildes programpolitik.
De mener, der er for lidt musik til "folk med kakkelbord",
altså country- og dansktopmusik.
CITAT SLUT

Kakkelbordsmusik er altså dansktomusik (Slagermusik) og countrymusik
(Ko-patteholler-træk-og-slip-assistent-musik).
Rart at vide, så vi ved hvad vi taler om, lige som
"motorsammenbrændingsmusik (rock). Og voldtægts-skrig-musik (pop).

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 12:15

meddelelse news:4b5ab16a$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Rart at vide, så vi ved hvad vi taler om, lige som
> "motorsammenbrændingsmusik (rock). Og voldtægts-skrig-musik (pop).

Nå ja, men så passer vi da meget godt til statistikken.... Vi bor da derude,
hvor man godt kan huske, hvordan en ko ser ud.

Og husker jeg ikke helt galt, går vi begge varmt ind for Dansk top, Country,
Schlager, Rock, og om ikke andet, så for mig, ældre Britisk pop... Men det
Hollandske er heller ikke gået ubemærket forbi.

Men det er åbenbart helt uforståeligt herinde, at man kan være glad for både
Metallica & Richard Ragnvald... Det ser ud til, de har fået den opfattelse,
at man skal vælge, enten det ene, eller det andet... Hvorfor ikke bare være
grådig, og tage det hele med.... Personligt er jeg ikke meget for Jazz, men
snyde mig selv for Larry Coryell, det ville da være helligbrøde.

Men skidt, kan vi så ikke sige, at vi lytter til Kakkelbord, 4 dage om ugen,
og tjuh bang skrald, resten af tiden.... Så kan de vælge, hvad der er mest
korrekt, kakkel, eller bulder og brag ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 14:15

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> who gives a fuck ...

Det ved jeg ikke men....

Heir ist more. Fans goes now totalt amok in day twenty toende january.
Se what they skriwing in MetroExspress

http://www.metroxpress.dk/dk/article/2010/01/21/16/5130-83/index.xml

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-01-10 15:21

> [...]

> Det ved jeg ikke men....
>
> Heir ist more. Fans goes now totalt amok in day twenty toende january.

det har stadig ikke noget med musik at gøre .. det er kendis fnidder ...

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-10 10:42

meddelelse news:4b5875fb$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> http://www.bt.dk/kendte/kandis-johnny-vil-ikke-skrive-paa-vores-bryster

Det er formanden for fanklubben på billedet, ikke?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 22-01-10 18:01

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4b5875fb$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er formanden for fanklubben på billedet, ikke?

Givetvis