Nu kommer AC/DC
Fra : Steen

Dato : 20-01-10 12:09

Efter længere tids rygter, ser det ud til at være officielt
http://vip.tv2.dk/article.php/id-27932570.html?forside

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-01-10 15:16

Hej
On 20-01-2010 12:08, Steen wrote:
> Efter længere tids rygter, ser det ud til at være officielt
> http://vip.tv2.dk/article.php/id-27932570.html?forside

Jeg ville ikks stole på det, når det er TV2 alene der er kilden.

Mvh
Martin

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-01-10 15:43

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg ville ikks stole på det, når det er TV2 alene der er kilden.
>
> Mvh
> Martin

Det er de så heller ikke længere

http://acdcihorsens.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-10 17:57

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Efter længere tids rygter, ser det ud til at være officielt
> http://vip.tv2.dk/article.php/id-27932570.html?forside

Yeahh... jeg er bare SÅ meget med der \m/

Fra : Steen

Dato : 20-01-10 18:30

On 2010-01-20 17:56:52 +0100, Alex Linaa said:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Yeahh... jeg er bare SÅ meget med der \m/

Man skal garanteret være MEGET hurtig på tasterne, når billetterne frigives.
Jeg har aldrig været til koncert i Horsens, er det gode forhold?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-01-10 18:57

> On 2010-01-20 17:56:52 +0100, Alex Linaa said:
>

> Man skal garanteret være MEGET hurtig på tasterne, når billetterne
> frigives.
> Jeg har aldrig været til koncert i Horsens, er det gode forhold?

De plejer at have styr på det.