MILDE MOSES! - jeg har hørt nogle løse ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-10 19:17

Jeg har hørt nogle løse rygter om at den ukendte person Johnny Hansen skulle
have fundet et nyt kvindemenneske. Er der nogen der ved noget ?

HELE PRESSEN GÅR AMOK .

Tirsdag eller onsdag: Kæmpe forsidebillede i EkstraBladet, BT, Jyllands
Peter og Fyns Stiftstidende

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1280886.ece

http://www.bt.dk/kendte/her-er-kandis-johnnys-nye-kaereste

http://jp.dk/blitz/kendte/article1943244.ece

http://www.fyens.dk/article/1400444:Middelfart--Kandis-Johnny-har-fundet-fynsk-kaerlighed

Torsdag: Kæmpe forsidebillede i BilledBladet og SEogHØR

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2010/1/Kandis-Johnny%20med%20ny%20kaereste.aspx

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Johnny%20Hansen%20varm%20favn.aspx

TV2 og DR går også amok i nyhedsudsendelserne og jeg ved snart ikke hvad:

http://www.tv2fyn.dk/article/217141:Kandis-Johnny-er-forelsket-i-fynbo

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Middelfart/2010/01/11/121636.htm

http://vip.tv2.dk/article.php/id-27732523.html?forside

hehe

Hilsen Åge

Fra : P.Petersen

Dato : 14-01-10 19:28

meddelelsen news:4b4f5fc5$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> TV2 og DR går også amok i nyhedsudsendelserne og jeg ved snart ikke hvad:

TORSDAG:

Åge går amok i dk.kultur.musik

Lol.
Venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-01-10 19:40

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> TORSDAG:
>
> Åge går amok i dk.kultur.musik
>
> Lol.

TORSDAG!!!!????
Det gør han sgu da hver dag

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-10 19:44

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> TORSDAG!!!!????
> Det gør han sgu da hver dag

Hehe. Nui vi taler om "TORSDAG" så har jeg lige postet en post hvor det
handler om sjove udgaver af "Jeg ringer på FREDAG".
I en af udgaverne er det noget Krutte-musik, kan man sige

Hilsen Åge

Fra : J

Dato : 14-01-10 19:31

meddelelse news:4b4f5fc5$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> TV2 og DR går også amok i nyhedsudsendelserne og jeg ved snart ikke hvad:

Hver fanden er Johnny Hansen. Er det ham fra Greve?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-10 19:38

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> Hver fanden er Johnny Hansen. Er det ham fra Greve?

Hvad er EkstraBladet og DR og BT og TV2 for noget ?

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 14-01-10 23:01

Nej, han hedder Jonni Hansen. Men han holder vist meget af at synge "Das
Vaterland", som vel på én eller anden måde vel er en tysk schlager

> Hvad er EkstraBladet og DR og BT og TV2 for noget ?

Dem, der sammen med Alt for Damet, Ingen Hjemme, Sex og Hor og diverse
ugeblade bringer slige historier. Så, Åge, du burde nok have postet i
dk.medier.sladderblade eller dk.medier.formiddagsaviser. Kändissen fra
Kandis' kærlighedsforhold (med det gran salt det skal tages i diverse
tvivlsomme medier - herunder DR og TV2) hører vist ikke hjemme i en
nyhedsgruppe om musik - uden at forklejne deres musik i øvrigt, for den er
skam ok - i mindre doser

Michel

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-01-10 19:57

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Jeg har hørt nogle løse rygter om at den ukendte person Johnny Hansen skulle
> have fundet et nyt kvindemenneske. Er der nogen der ved noget ?

no one cares ..

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-10 20:46

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> no one cares ..
>
> /thomas

kukaan ei välitä

Terveisin Åge

Fra : Michel

Dato : 14-01-10 22:37

> kukaan ei välitä
>
> Terveisin Åge

Sanomi Helé
Manilla Keranu
Aliya Irema Nia Lago
Ture Madilé

Michel

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-10 22:41

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> Sanomi Helé
> Manilla Keranu
> Aliya Irema Nia Lago
> Ture Madilé

Det tager da helt overhånd. Skal du kommunikere med Åge, så foregår det på
islandsk, og hedder "þegja" :)

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-01-10 22:45

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Det tager da helt overhånd.

> /Alex

Er der nogen der taler dansk, her ?

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-01-10 22:56

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der taler dansk, her ?

nej .. hvorfor skulle vi det ? .. det er jo ikke fordi den her tråd
ellers handler om musk så vi kan vel være OT på den ene eller anden måde

/thomas

Fra : Michel

Dato : 14-01-10 23:18

> nej .. hvorfor skulle vi det ? .. det er jo ikke fordi den her tråd
> ellers handler om musk så vi kan vel være OT på den ene eller anden måde

Mit indlæg handler nu som sådan om musik. Det er første vers fra den
belgiske sang fra Melodi Grand Prix 2003 sunget på et konstrueret sprog.
"Sanomi" er titlen på sangen og nu også mit officielle mellemnavn efter en
længere godkendelsesprocedure. Og - nej - det er ingen joke, men jeg kan jo
lige så godt sige det som den første: "Who cares". Bortset fra mig...

http://www.youtube.com/watch?v=Yj79OoDk7PI&feature=fvw <--- "Sanomi" med
Urban Trad (nr. 2 i 2003)

Michel