indsæt...
Fra : Jørgensen

Dato : 13-01-10 12:34

i officepakken (i windows) er der et hav af billeder, figurer osv. man kan
indsætte når man skriver i words.

er det muligt at hente tilføjelser til "pages", da jeg åbenbart "kun"har
nogle få pile, talebobler osv. under "figurer"?

--
F.B

Fra : Morten Lind

Dato : 13-01-10 17:13

Jørgensen <flem.i@liveornot.dk> wrote:

> [...]
>
> er det muligt at hente tilføjelser til "pages", da jeg åbenbart "kun"har
> nogle få pile, talebobler osv. under "figurer"?

Øhh.....vil du have Words hav af billeder over i Pages, eller vil du
have flere billeder i Pages?

Det første kan du ikke - det andet kan du finde på nettet. Grafikfiler
flyder som en lind strøm.

M.

Fra : Jørgensen

Dato : 13-01-10 17:40

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Øhh.....vil du have Words hav af billeder over i Pages, eller vil du
> have flere billeder i Pages?
>
> Det første kan du ikke - det andet kan du finde på nettet. Grafikfiler
> flyder som en lind strøm.

nope, ikke fra WO over i Pages, men gerne en samlet pakke et eller andet
sted fra... ... jeg tænkte at der måske fandtes pakker der var designet
til Mac/iWork osv. der var lige til at putte ind.

Selvfølgelig kan jeg downloade fra nettet generelt og det må så blive
løsningen hvis ikke der findes noget eksklusivt for/til Mac.

--
F.B

Fra : Morten Lind

Dato : 13-01-10 18:00

Jørgensen <flem.i@liveornot.dk> wrote:

> og det må så blive
> løsningen hvis ikke der findes noget eksklusivt for/til Mac.

Dér må jeg blive dig svar skyldig, desværre.

M.