Overførsel assistent -> ødelagt Itunes ??
Fra : jagge

Dato : 12-01-10 22:24

Efter overførselsasistenten har brugt 6 timer på at overføre data fra en
ibook G4 til en ny macbook virker Itunes ikke.

Jeg bedte specifikt om ikke at få overført programmer da jeg var bange
for at det ville føre til noget snavs. Mail etc virker men itunes vil
ikke starte op, jeg får en besked i stil med at der har været brugt en
nyere version, men det kan da ikke passe i forhold til den nye mac...

Hvordan får man det til at virke igen ?

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-01-10 00:08

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> ikke starte op, jeg får en besked i stil med at der har været brugt en
> nyere version, men det kan da ikke passe i forhold til den nye mac...

er den nye maskine kørt igennem alle software updates ?

/thomas

Fra : jagge

Dato : 17-01-10 02:16

> er den nye maskine kørt igennem alle software updates ?

Tak til jer begge. Det var det der skulle til. Jeg blev blot en smule
forvirret over at den gamle skulle være nyere end den nye når den nu kom
med nyt OS og det hele.

Men nu funger det.

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-01-10 00:00

jagge skrev:
> [...]
> ikke starte op, jeg får en besked i stil med at der har været brugt en
> nyere version, men det kan da ikke passe i forhold til den nye mac...

Installer alt hvad Softwareopdatering gerne vil installere, og prøv igen.