Ægte schlagermusiik
Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 15:35

Lad os få en ægte schlager efter alt det pseudoschlager, som vises på tysk
TV:

http://www.youtube.com/watch?v=dTiMV1Vv1Tw

Fra : hbj

Dato : 10-01-10 17:35

On 10-01-2010 15:34, Allan Krautwald wrote:
> Lad os få en ægte schlager efter alt det pseudoschlager, som vises på tysk
> TV:
> http://www.youtube.com/watch?v=dTiMV1Vv1Tw

God ide. Lad os dreje kloden 1/4 omgang og få lidt mere indisk. Det er
trods alt bedre end den (F)ursuppe som gruppen her flyder over med.

Lyt her til en populær slager:

http://videos.sify.com/watch/ISTREAM-Rajageetham:--Thoondhu-valaya-----by-Karpaga-Lakshmi-jmxpudgdffd.html

Hilsen Henning Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 18:01

"hbj" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Lyt her til en populær slager:
>
> http://videos.sify.com/watch/ISTREAM-Rajageetham:--Thoondhu-valaya-----by-Karpaga-Lakshmi-jmxpudgdffd.html

Hahaha, det er sgu schlager der batter :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 18:08

"hbj" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> God ide. Lad os dreje kloden 1/4 omgang og få lidt mere indisk.

> Hilsen Henning Jensen

Okay. God ide. Vi drejer kloden

Vi går i land i KINA: http://www.youtube.com/watch?v=Ske0amTI58M

Vi drejer kloden en gang mere. Nu går vi i land i AFRIKA:
http://www.youtube.com/watch?v=p1br5ToAUuQ&feature=related

Vi drager videre. Nu har vi nået JAPAN:
http://www.youtube.com/watch?v=HogTBAdXOF4&translated=1

Hilsen Åge

Fra : hbj

Dato : 10-01-10 18:14

On 10-01-2010 18:08, Åge Halldorsson wrote:

> Vi går i land i KINA:
> Vi drejer kloden en gang mere. Nu går vi i land i AFRIKA:
> Vi drager videre. Nu har vi nået JAPAN:
> Hilsen Åge

Ikke så stærkt. Så når vi for hurtigt hjem til Tyskland igen

Hilsen Henning Jensen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-10 10:40

> [...]
>>
> God ide. Lad os dreje kloden 1/4 omgang og få lidt mere indisk. Det er
> trods alt bedre end den (F)ursuppe som gruppen her flyder over med.

Hej Henning

Tja, nu ved jeg altså ikke rigtigt, hvorfor du lige fandt denne...
Okay, nu ved jeg ikke rigtigt, hvordan du selv vil beskrive den.
Egentligt under snakken, afslørede hun en ganske nydelig stemme,
men hvor pokker blev den af, da hun begyndte, at gøre noget,
som nogle måske kalder at synge.... Det lyder sådan Ca, som
Tina Dickow vendt på hovedet.... Man starter med at synge i
et påtaget toneleje, og end ikke en naturkatastrofe kan vippe dem
ud af samme... At sangen så igen, bliver hamrende uinteressant,
ved at man ikke fatter en brik af, hvad hun egentligt synger om.
Det er hun vel i grove træk, helt uden skyld i.....

Men prøvede du at fortælle os noget, eller bare rakke ned på
noget mere... Det er sikkert vældigt populært i Indien, men
for mig, var det rent volapyk... Men altså mest, fordi jeg ikke
forstår en lyd af det... Den Indiske sound, har nu heller aldrig
rigtigt talt til mig.... Men jeg er jo heller ikke Inder.....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 18:02

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> Lad os få en ægte schlager efter alt det pseudoschlager, som vises på tysk
> TV:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dTiMV1Vv1Tw

Hehe. God opvarmning. Så er der varmet op til RTL2s
"APRES SKI HIT SHOW"
Lige nu.

I øjeblikket synge JÜRGEN DREWS et dejligt ski-hit

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 18:13

meddelelse news:4b4a080e$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> I øjeblikket synge JÜRGEN DREWS et dejligt ski-hit

Hva' fanden...er den gamle idiot aktiv endnu?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 18:24

> Hva' fanden...er den gamle idiot aktiv endnu?

Har i hvert fald ikke opdaget at han skulle være stoppet ? - Følger man ikke
med ?

Jürgen Drews 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=zUh_tg6VPNU&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 18:52

meddelelse news:4b4a0d1a$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Har i hvert fald ikke opdaget at han skulle være stoppet ? - Følger man
> ikke med ?

Så er han vel ligeså pinlig som Bjørn Tidmand, Johnny Reimar og Richard
Ragnwald?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 18:56

> Så er han vel ligeså pinlig som Bjørn Tidmand, Johnny Reimar og Richard
> Ragnwald?

Det kan du jo altyså bedst selv bedømme på linket jeg kom med:
http://www.youtube.com/watch?v=zUh_tg6VPNU&feature=related
Det er fra 2009

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-10 14:14

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Lad os få en ægte schlager efter alt det pseudoschlager, som vises på tysk
> TV:

Her er en hollænder i den genre: http://www.youtube.com/watch?v=QgfDqXQzoy4

Dennis De Slager, det kan vist ikke blive mere ægte, men det minder mig lidt
om "Blinkende Lygter"

Fra : hbj

Dato : 11-01-10 15:26

On 11-01-2010 14:14, Alex Linaa wrote:

> [...]
http://www.youtube.com/watch?v=QgfDqXQzoy4

> Dennis De Slager, det kan vist ikke blive mere ægte, men det minder

Hvad siger statistikken? Hvordan er seer og lyttertallene ?

Hilsen Henning Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-10 15:46

> Hvad siger statistikken? Hvordan er seer og lyttertallene ?

209.000 fremvisninger :)
Forresten betyder "slager" slagter på hollandsk :)

Fra : Benny Nissen

Dato : 11-01-10 16:58

Allan Krautwald wrote:
> Lad os få en ægte schlager efter alt det pseudoschlager, som vises på tysk
> TV:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dTiMV1Vv1Tw

YES YES YES.

Den sang hører vi ALTID nytårs aften. Det er blevet en tradition

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-01-10 17:55

"Benny Nissen" <benny@bennynissen.dk> skrev i meddelelsen

> YES YES YES.
>
> Den sang hører vi ALTID nytårs aften. Det er blevet en tradition

Den er faktisk god og sjov

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-01-10 07:36

meddelelse news:4b4b57cf$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Nissen" <benny@bennynissen.dk> skrev i meddelelsen

> Den er faktisk god og sjov
>
> Hilsen Åge

Selvom det selvfølgelig er i en knap så morsom situation, så er der
alligevel, lidt moro ved den... En kammersjuks dame, fik foretaget en
operation i øret, som havde den bivirkning, at hun mistede lugtesansen, og
dermed også smagssansen.... Selvfølgelig, skulle de da så have Boller i
karry til aften.... Og selv om hun smagte og smagte, syntes hun ikke, hun
kunne få noget power i sovsen.... En opfattelse, som hendes mand nu vist
ikke helt delte med hende )).... Så jeg tror roligt jeg tør sige.... Han
fik så meget Rice & Curry,,, at han følte sig som Dr. Bom(bet)bay ..

M.V.H....Benny..