Dansk 17-årig slagerstjerne på Danmarkstur~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-01-10 19:34

DANMARKS ENESTE UNGE SLAGER-STAR PÅ LANDSTURNE

Alle kender hende sikkert, nemlig LOUISE. Hun er set af et par millioner
danskere i tv.
http://www.louisee.dk/website/pdf/seoghoer.pdf

LOUISES hjemmeside: http://www.louisee.dk/

Hun skal nu på Danmarksturne, sammen med DANSK SLAGERRPARADE.

På denne turne er der følgende navne med:
Klaus Strandholm (Klaus og Servants)
Keld og Hilda
Dario Campeotto
Gemalerne (Backinggruppe for mange danske slagersangere)
Louise (Danmarks Vanessa Neigert)

Vanessa Neigert: http://www.youtube.com/watch?v=-pgM7vshhYY&feature=related
Bemærk ligheden mellem Louise og Vanessa Neigert

Her synger Louise en af sine største slagere:
http://www.youtube.com/watch?v=A9eEwVN__80&feature=related
Her er hun i dansk tv:
http://www.youtube.com/watch?v=5W028SO32Xw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-10 20:05

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> DANMARKS ENESTE UNGE SLAGER-STAR PÅ LANDSTURNE
>
> Alle kender hende sikkert,

jeg gør ikke ..

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-01-10 20:19

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> jeg gør ikke ..
>
> /thomas

Der er sgu ingen udover hendes familie og Åge, der gør

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-10 20:22

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> jeg gør ikke ..

Gør jeg heller ikke...

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-01-10 20:48

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Gør jeg heller ikke...

Så er vi 3 der ikke kender hende og 1 der gør
Er det så os der er den brede befolkning eller åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-01-10 21:19

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Er det så os der er den brede befolkning eller åge

Hehe. Det er nok ikke lige præsis jer. Her er lidt ude fra den almindelige
befolkning, hvor hun har været forside-stof i ugeblade og aviser
Var med i et "SE MIG"-Show på DR

DR (DR = En dansk tv-station). Set af et par millioner af den danske
befolkning
http://www.dr.dk/DR1/Talent/Nyheder/2008/0822115247.htm

Billed Bladet (Mest læste ugeblad ude i den danske befolkning)
http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2009/5/Gitte%20Haenning%20indspiller%20sang%20med%20fan.aspx

Se og hør (Et andet af Danmarks mest læste ugeblade)
http://www.louisee.dk/website/pdf/seoghoer.pdf

BT (Et af Danmarks største aviser)
http://www.bt.dk/musik/talent-2008-louise-synger-med-idolet-gitte-haenning

EB (En anden af Danmarks mest kendte og læste aviser)
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1071849.ece

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 10:37

meddelelse news:4b48e4c2$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hehe. Det er nok ikke lige præsis jer. Her er lidt ude fra den almindelige
> befolkning, hvor hun har været forside-stof i ugeblade og aviser

Nej Åge, det er jo en usandhed af kaliber. Hun har sgu aldrig været
forsidestof, kun en appendix.

> Var med i et "SE MIG"-Show på DR
> DR (DR = En dansk tv-station). Set af et par millioner af den danske
> befolkning
> http://www.dr.dk/DR1/Talent/Nyheder/2008/0822115247.htm

Hvor hun røg ud fordi ingen gad at høre hende.

> Billed Bladet (Mest læste ugeblad ude i den danske befolkning)
> http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2009/5/Gitte%20Haenning%20indspiller%20sang%20med%20fan.aspx

Et rigtigt mormor-blad, så det bestyrker jo hvad vi andre har sagt om
schlagermusik i årevis.

> Se og hør (Et andet af Danmarks mest læste ugeblade)
> http://www.louisee.dk/website/pdf/seoghoer.pdf

Se & Hør er et freakshow, der skriver om alt det har en værdi som
håneobjekt.

> EB (En anden af Danmarks mest kendte og læste aviser)
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1071849.ece

Ud over at være af samme kaliber som Se & Hør, så skriver EB faktisk dette i
artiklen:

"Hele kitsch-værdien, den der Audrey Hepburn, 'Prinsessen holder fridag'-stemning,
det tror jeg ikke, der er genklang for hos nogen"

Jow jow, hun er dælme både kendt og populær - NOT!

Ekstra Bladet har også skrevet om Slayer:
http://ekstrabladet.dk/musik/intlalbum/article1246551.ece
Så ifølge din forskruede logik, skulle hele den danske befolkning, inklusive
dig selv, kende Slayer?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 10:55

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hvor hun røg ud fordi ingen gad at høre hende.

Fordi det er alternativ og skrigende musik der dominerer så meget, at vi
andre er skræmt langt væk. Og derfor ikke stemmer.
Og dommerne tilhører teennage-smarte youpies.

> Et rigtigt mormor-blad, så det bestyrker jo hvad vi andre har sagt om
> schlagermusik i årevis.

> Se & Hør er et freakshow, der skriver om alt det har en værdi som
> håneobjekt.

F.eks. som de mange på scenen-popshows.

> "Hele kitsch-værdien, den der Audrey Hepburn, 'Prinsessen holder
> fridag'-stemning, det tror jeg ikke, der er genklang for hos nogen"

Joh, det er bare een journalist af youppi-typen. Havde det været en anden
journalist som kunne lide hendes musik, så havde han jo skrevet noget andet

> Jow jow, hun er dælme både kendt og populær - NOT!

Det må man sige, ja

> Ekstra Bladet har også skrevet om Slayer:
> http://ekstrabladet.dk/musik/intlalbum/article1246551.ece
> Så ifølge din forskruede logik, skulle hele den danske befolkning,
> inklusive dig selv, kende Slayer?

Overhovedet ikke. Jeg har aldrig set dem på forsiden af noget blad, af den
slags som folk læser og som har oplagstal.
Louise derimod, har jeg set forsidebillede af når jeg gik gennem
DårligBrugsen, Kvickly og Føtex kiosk-afdeling.

Så desværre, jeg er ked af at måtte skuffe dig. Rapport fra den
almindeligeverden, hvor vi andre er.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 11:22

meddelelse news:4b49a3ee$0$56790

> Fordi det er alternativ og skrigende musik der dominerer så meget, at vi
> andre er skræmt langt væk. Og derfor ikke stemmer.

Sikke dog noget forvrøvlet pladder. Hvis bafolkningen foretrak den slags
musik, ja så ville det være den slags musik der vandt, og den slags musik
som toppede CD-salgslisterne. Det er bare ikke sådan, undtagen i din
drømmeverden.

> F.eks. som de mange på scenen-popshows.

Præcis, men det er ikke Se og Hør der gør dem populære.

> Joh, det er bare een journalist af youppi-typen. Havde det været en anden
> journalist som kunne lide hendes musik, så havde han jo skrevet noget
> andet

I guder, du er godt nok enøjet. Først bruger du artiklen som "bevis" på at
hun er populær, og når det så går op for dig at journalisten faktisk synes
hun er lidt kikset, ja så slår du om.
Hun ER kikset Åge, lev med det. Og den altovervejende del af befolkningen
aner ikke hvem hun er, lev med det.
Men derfor kan du jo godt lytte til hende.

> [...]
> Louise derimod, har jeg set forsidebillede af når jeg gik gennem
> DårligBrugsen, Kvickly og Føtex kiosk-afdeling.

Ok, men så må du kende Slash og Velvet Revolver. De prydede forsiden af alle
landets aviser den dag i 2004 da de gav koncert på Skanderborg Festival.
Eller Dizzy Mizz Lizzy sidste efterår da de lancerede deres reunion-koncert.
Der var de også på forsiden af samtlige af landets aviser.
Eller AC/DC efter koncerten i Parken.......

Stop nu den latterlige argumentation Åge, og til forskel fra de tre jeg har
nævnt, som faktisk er ret så kendte, så er og bliver din "stjerne" en
døgnflue der allerede er klasket med musikhistoriens store fluesmækker :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 11:57

> Først bruger du artiklen som "bevis" på at hun er populær, og når det så
> går op for dig at journalisten faktisk synes hun er lidt kikset, ja så
> slår du om.

Kære lille mand. Jeg forsøger bare, at forklare dig at du da burde haveset
hendes billede eller overskrifter om hende,
hvis du har gået rundt i den almindelige verden. Altså på samme måde som du
må have set navnet LARS LØKKE
som overskrift i en avis. Uanset hvad artiklen så har skrevet om ham. Du må
da også have set et billede af ham i en avis,
uanset om du kan lide ham eller ej. Det var som bare det jeg mente.

> Ok, men så må du kende Slash og Velvet Revolver. De prydede forsiden af
> alle landets aviser den dag i 2004 da de gav koncert på Skanderborg
> Festival.

Har aldrig hørt navnet. Komplet ukendt gruppe

> Eller Dizzy Mizz Lizzy sidste efterår da de lancerede deres
> reunion-koncert.
> Der var de også på forsiden af samtlige af landets aviser.

Det er et meget kendt navn. Det har man hørt tit. Jeg aner dog ikke hvad de
spiller

> Eller AC/DC efter koncerten i Parken.......

Det navn jeg jeg tit hørt - men aner heller ikke hvad de spiller

> Stop nu den latterlige argumentation Åge,

Ved ikke hvad du mener med det ? ? ?

> og til forskel fra de tre jeg har nævnt, som faktisk er ret så kendte, så
> er og bliver din "stjerne" en døgnflue der allerede er klasket med
> musikhistoriens store fluesmækker :)

Det er noget ævl. At være kendt har intet at gøre med hvad man kan lide
eller ikke lide. To af de tre navne du nævner har jeg da hørt omtalt mange
gange, selv om jeg nok ikke kan lide dem.
I modsat fald havde jeg nok vidst hvem de var. Men det er nok nogenlunde
kendte navne.
Jeg har også hørt et navn som Sidney Lee (eller noget i den retning).
Det er også et kendt navn. Det er Keld og Hilda også. Og Beatles og Aqua og
Hansi Hinterseer.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:09

meddelelse news:4b49b286$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

>Altså på samme måde som du må have set navnet LARS LØKKE
> som overskrift i en avis.

Jamen Lars Løkke er jo kendt, uanset avisernes overskrifter. Der er sgu da
ingen der kan gå og huske på alle de personer man ser på avisernes forsider,
med mindre man kender dem i forvejen, eller de faktisk slår an som kendte
eller populære.
Hende der det hele startede med, som jeg allerede har glemt navnet på,
opfylder ingen af betingelserne. Hun var bare en døgnflue, og en tilfældig
overskrift blandt mange.

> Har aldrig hørt navnet. Komplet ukendt gruppe

Slash er både kendt og populær. Så med den udtalelse aflivede du dit eget
argument med at avisernes forsider er nogen god måde at lære nyt på, og at
vide hvad der rører sig, siden du ikke har fanget et af verdens største
guitar-ikoner den vej.

> Det er noget ævl. At være kendt har intet at gøre med hvad man kan lide
> eller ikke lide.

Jamen jeg er helt enig. Kan det så ikke smitte af på dine korstog, hvor du
gang på gang påstår at små marginale bøvs i musikbilledet er populære og
kendte? Du kan have din musik i fred, men stop lige med at tale på andre end
dine egne vegne når du braldrer op om din marginalmusik, som absolut ikke
har fodfæste i hverken den smalle eller brede del af den danske befolkning.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 12:03

> [...]
> musik, ja så ville det være den slags musik der vandt, og den slags musik
> som toppede CD-salgslisterne. Det er bare ikke sådan, undtagen i din

http://www.hitlisterne.dk/

Vi napper lige den nyeste danske Top 40 Liste.
Der er en CD placeret af Åges kategori, nemlig Kandis som nr. 36. Det er
hvad den store brede befolkning kan drive det til

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:13

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.hitlisterne.dk/
>
> Vi napper lige den nyeste danske Top 40 Liste.
> Der er en CD placeret af Åges kategori, nemlig Kandis som nr. 36. Det er
> hvad den store brede befolkning kan drive det til

Jamen de køber jo ikke CD'er. De køber bånd på tankstationerne og på
kræmmermarkeder, og ellers sidder de med VHS'en og optager det fra ZDF

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 12:20

> [...]

> Der er en CD placeret af Åges kategori, nemlig Kandis som nr. 36. Det er
> hvad den store brede befolkning kan drive det til

Vi napper også lige den tyske hitliste.
Der er slet ingen CD-er placeret af Åges kategori (anti Krutte-musik). Det
er hvad den cd-købende befolkning i Tyskland kan drive det til
http://germancharts.com/airplay_charts.asp

Samtidig napper vi lige seertalle fra tysk tv.
Der er et slagershow i top med musik i Åges kategori (anti-Krutte-musik),
http://www.daserste.de/programm/quoten.asp
med et seertal som er højere end seertallene for tyske "SE MIG"-show.
http://www.fremantlemedia.com/About_Us/Ratings_Highlights.aspx

Angående hvad folk kan lide af musik er talle for hvad folk reelt hører uden
nødvendigvis at jøbe noget, nok mest interessante.
Det cd-købende publikum er en uddøende race - det er tv-seere ikke

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:32

meddelelse news:4b49b7e2$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Vi napper også lige den tyske hitliste.

Hvorfor dog det? Dette er en dansk nyhedsgruppe, så hvad tyskerne hører han
ingen relevans eller interesse.

> Det cd-købende publikum er en uddøende race

Det har du da ret i. Markedet er flyttet over på download, så her er
hitlisten fra Danmarks største musik-site: TDC Play:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewchart&chartid=6

Ups, det var den samme tendens som på CD-listen. Hvad mon det kan skyldes?
*haha*

Fra : Hauge

Dato : 10-01-10 12:37

Alex Linaa skrev:
> Hvorfor dog det? Dette er en dansk nyhedsgruppe, så hvad tyskerne hører han
> ingen relevans eller interesse.

Vrøvl. Hvis der kun skulle kunne diskuteres danske "kunstnere" eller
musik der er på de danske hitlister, så ville gruppen dø meget hurtigt.

Du kunne jo bare filtrere Åge væk, så ville du slippe for det "vi" andre
ikke gider læse om.. Øhmm.. Ja.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:40

> Vrøvl. Hvis der kun skulle kunne diskuteres danske "kunstnere" eller musik
> der er på de danske hitlister, så ville gruppen dø meget hurtigt.

Det er jo ikke det jeg siger, vel? I hvert tilfælde ikke det jeg mente
Det jeg argumenterede imod var, at bruge tyske præferencer som udtryk for at
det samme er tilfældet i Danmark, sådan helt kritikløst. Se det er noget
vrøvl at gøre.

> Du kunne jo bare filtrere Åge væk, så ville du slippe for det "vi" andre
> ikke gider læse om.. Øhmm.. Ja.

Gør du bare det. Jeg lukker Åge ind en gang imellem helt af samme grund som
folk ser X-faktor

Fra : Hauge

Dato : 10-01-10 12:45

Alex Linaa skrev:
> Det jeg argumenterede imod var, at bruge tyske præferencer som udtryk for at
> det samme er tilfældet i Danmark, sådan helt kritikløst. Se det er noget
> vrøvl at gøre.

Ok, helt enig.

> Gør du bare det.

Jeg har ingen problemer med Åge og jeg kan sagtens mentalt klare at
filtrere, har aldrig brugt filtre i grupperne. Måske jeg skulle bruge et
mod mig selv..

> Jeg lukker Åge ind en gang imellem helt af samme grund som
> folk ser X-faktor

Aeh, det er jo også en god idé. Er der så et nummer man kan ringe eller
sms'e til, for at stemme på den man synes er vinderen?

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:49

> Jeg har ingen problemer med Åge og jeg kan sagtens mentalt klare at
> filtrere, har aldrig brugt filtre i grupperne. Måske jeg skulle bruge et
> mod mig selv..

Hehe, gad vide hvad nyhedslæseren ville sige til det, når du forsøger at
afsende en meddelelse? :)

Kun på mail: abuse@post.tele.dk ;)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 12:52

> Gør du bare det. Jeg lukker Åge ind en gang imellem helt af samme grund
> som folk ser X-faktor

Hvorfor fanden kan man så ikke stemme Åge ud?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:13

> Hvorfor fanden kan man så ikke stemme Åge ud?

Hej "Vi"

Fordi det ville medføre seer-storm

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:12

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> det "vi" andre ikke gider læse om.
>
> Mvh Hauge

"Vi" ? - Hvorfor blander du nu Krutte ind i det?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 12:56

> Hvorfor dog det? Dette er en dansk nyhedsgruppe, så hvad tyskerne hører
> han ingen relevans eller interesse.

Ork jow...hvis det er en som denne

http://www.youtube.com/watch?v=aiVOG199X2c

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:10

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Ups, det var den samme tendens som på CD-listen. Hvad mon det kan skyldes?
> *haha*

Det er jo fordi det stadig er køb af cd-musik. Man færdiggør bare cd-en
selv. Ret u-interessant, da det stadig kun er det pladekøbende publikum.
Eksempelvis downloader jeg ikke en skid slager, men har alligevel en
syndflod
af tv-optagelser med slagershow.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 13:19

meddelelse news:4b49c3ba$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det er jo fordi det stadig er køb af cd-musik. Man færdiggør bare cd-en
> selv.
Næh, de færreste brænder da numrene som cd'er. De lægger dem over på et
mediacenter eller en MP3-afspiller.

>Ret u-interessant, da det stadig kun er det pladekøbende publikum.

Det er da totalt interessant, idet det er den eneste måde at afgøre hvad der
er populært på.
Og det er jo ikke et købende publikum, f.eks. på TDC Play, hvor musikken er
gratis.

> Eksempelvis downloader jeg ikke en skid slager, men har alligevel en
> syndflod af tv-optagelser med slagershow.

Jeg tror ikke du kan tages som rettesnor for hvad folk generelt gør Åge.
Tallene taler ligesom imod det.
TDC Play har 2 millioner downloads om måneden, så vidt jeg ved. Så det er
noget større tal end dig med din VHS-maskine, og store nok til at fortælle
hvad befolkningen som sådan lytter til, og hvordan de får fat i det.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:39

> Det er da totalt interessant, idet det er den eneste måde at afgøre hvad
> der er populært på.

Den eneste måde at afgøre hvad der er populært på er nu altså at læse
seertal for musikshow i tv. Her skal man hverken købe noget eller optage
noget.
Her sidder flere millioner og ser slager, mens ikke så mange ser pop-rock.
Det viser hvad der reelt er populært.
Danmark viser godt nok ikke slagershow og derfor er man jo nødt til at gå
til nærmeste naboland hvor man laver musikshow af alle slags.
Når Danmark ikke giver muligheden for at vælge slagershow, så kan man jo
ikke bare sige at folk ikke vil se det.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 13:47

meddelelse news:4b49ca74$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Når Danmark ikke giver muligheden for at vælge slagershow, så kan man jo
> ikke bare sige at folk ikke vil se det.
>
> Hilsen Åge

Vrøvl der var 3½ timer på Charlie igår + DK4 i timevis.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:52

> Vrøvl der var 3½ timer på Charlie igår + DK4 i timevis.

Jeg kan ikke se nogen af de kanaler.
Hvad med om vi liiiige holder os til de almindelige gratis kanaler som ALLE
kan se.

Fra : Hauge

Dato : 10-01-10 14:01

Åge Halldorsson skrev:
> Hvad med om vi liiiige holder os til de almindelige gratis kanaler som
> ALLE kan se.

Hvorfor udtaler du dig så om ARD, ZDF og alle de andre tyske kanaler,
som *ikke* alle kan se?

Er betingelsen at *du* kan se det, før det er den brede befolkning?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 14:41

> Er betingelsen at *du* kan se det, før det er den brede befolkning?
>
> Mvh Hauge

Ja, "jeg" og "alle" andre.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 10-01-10 14:49

Åge Halldorsson skrev:
> Ja, "jeg" og "alle" andre.

Hm hm... Det er da rart at du igen modsiger dig selv..

Har du en livlig debat med dig selv om aftenen, når du sidder med din
grillkylling?

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-10 11:15

> Hvorfor udtaler du dig så om ARD, ZDF og alle de andre tyske kanaler, som
> *ikke* alle kan se?
>
> Er betingelsen at *du* kan se det, før det er den brede befolkning?
>
> Mvh Hauge

Nej sikkert ikke....

Men det er betingelserne for musikken....

Den musik, der ikke bliver hørt / set, er ikke eksisterende
for den person, der ikke har hørt / set den....

Og sådan er det, også " For den brede befolkning ".

Nordjyllands Radio & TV, har det med at omtale, alle de
arrangementer der har fundet sted.... Og på det tidspunkt,
er de jo i bund og grund, hamrende uinteressante....

Så der er foregået en masse ting, som måske var en
begrænset success... Men som med den rette omtale,
var blevet en dundrene success....
Sådan er det sikkert også i andre landsdele....

Og så kommer det gode spørgsmål...

Hvem er den brede befolkning.... Det er chokerende,
men sandt " Det er sgu os .... "

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 14:03

meddelelse news:4b49cd8d$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg kan ikke se nogen af de kanaler.
> Hvad med om vi liiiige holder os til de almindelige gratis kanaler som
> ALLE kan se.

Ja men så må du jo sørge for at kunne det. Kanalerne kan ses i flertallet af
danske hjem.

Fra : Hauge

Dato : 10-01-10 14:05

Allan Krautwald skrev:
> Ja men så må du jo sørge for at kunne det. Kanalerne kan ses i flertallet af
> danske hjem.

Ja selv jeg kan se dem, selvom de henvender sig til personer der er 20
år ældre end mig selv.

Hmmm, kan dog også se alle de tyske...

Pis.. Alt for mange paraboler i haven.. Ja ok, 2 stk. men 5 faste
retninger + en variabel.. Sikke meget skrammel man kan komme til at se..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 14:44

> Pis.. Alt for mange paraboler i haven.. Ja ok, 2 stk. men 5 faste
> retninger + en variabel.. Sikke meget skrammel man kan komme til at se..
>
> Mvh Hauge

Det kan man også uden.
F.eks. DR1 og Tv2

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 14:43

> Ja men så må du jo sørge for at kunne det. Kanalerne kan ses i flertallet
> af danske hjem.

Cd-er kan også "købes". hvad med om vi kom væk fra det med at man skal
"købe" for at kunne lide noget.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-10 11:21

> [...]
> meddelelse news:4b49cd8d$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja men så må du jo sørge for at kunne det. Kanalerne kan ses i flertallet

Tja, jeg kan se Charlie, men ikke DK 4

Charlie dækker for så vidt, også ganske bredt....

Desværre kom jeg 10 minutter for sent, forleden dag,
så jeg missede Toto.... Sådan er det, når man glemmer
at læse programmer.... For jeg havde ikke tænkt på,
at de kunne finde på at fyre Toto af efter James Last...
Og da jeg allerede havde James Last's concert, så
var der noget andet, der var mere interessant.
Så kan jeg få lov til at ærgre mig over det, og håbe på
at den bliver genudsendt engang, og jeg så er mere
parat

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 14:04

> [...]

> Den eneste måde at afgøre hvad der er populært på er nu altså at læse
> seertal for musikshow i tv. Her skal man hverken købe noget eller optage

Det skal man da heller ikke på TDC Play

> Her sidder flere millioner og ser slager, mens ikke så mange ser pop-rock.
> Det viser hvad der reelt er populært.

I guder, du er godt nok faktaresistent derinde i din lille boble af make
believe.

> Når Danmark ikke giver muligheden for at vælge slagershow, så kan man jo
> ikke bare sige at folk ikke vil se det.

Mon ikke en god TV-direktør har undersøgt hvad folk vil se, inden han
sammensætter sin programflade?
Ellers var han godt nok dum, og stationen ville mangle seere fordi den
sendte forkert TV. Der er intet der tyder på at nogle af delene er sande i
Danmark, så vi har det tv vi fortjener, og som vi ønsker. Længere en den
ikke.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 12:51

> [...]

> Der er slet ingen CD-er placeret af Åges kategori (anti Krutte-musik).
> Det er hvad den cd-købende befolkning i Tyskland kan drive det til

Der skød du da lige dig selv i foden 2 gange. Dels er der ikke meget
schlager på den heller og dels er det en Airplay Chart (altså ikke en
salgsliste)

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:53

> Der skød du da lige dig selv i foden 2 gange. Dels er der ikke meget
> schlager på den heller og dels er det en Airplay Chart (altså ikke en
> salgsliste)

Haha, ja airplay er da om nogen udtryk for hvad folk hører :)

Fra : Hauge

Dato : 10-01-10 12:59

Alex Linaa skrev:
> Haha, ja airplay er da om nogen udtryk for hvad folk hører :)

Noget med varmt luft?

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 13:05

Ja nemlig ja http://www.youtube.com/watch?v=jQYQTFudrqc

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:19

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Ja nemlig ja http://www.youtube.com/watch?v=jQYQTFudrqc

Her er mere behagelig varm luft
http://www.youtube.com/watch?v=6TPo6l65RAY

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:16

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> og dels er det en Airplay Chart (altså ikke en salgsliste)

Århh shitt. her er det rigtige link

http://www.charts.de/weekchart.asp?cat=s&country=de

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 13:22

meddelelse news:4b49c50c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Århh shitt. her er det rigtige link

Da de stort set er ens, behøver du ikke at bruge mere energi på det. Det er
alligevel irrelevant i forhold til dansk musik og danske præferencer.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:40

> [...]
>
> Da de stort set er ens, behøver du ikke at bruge mere energi på det. Det
> er alligevel irrelevant i forhold til dansk musik og danske præferencer.

ja, det fortæller ikke meget om hvad der er populært, hveken i Tyskland
eller Danmark. Kun hvad et lille mindretal køber

hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 13:49

meddelelse news:4b49c50c$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Århh shitt. her er det rigtige link
>
> http://www.charts.de/weekchart.asp?cat=s&country=de

Ja det hjalp så stort set ikke på din påstand...3.skud i Åges fod

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:54

> Ja det hjalp så stort set ikke på din påstand...

Hvilken påstand ? ? ?
Slagerfolk plejer ikke at købe megen cd-musik - de ser det bare gratis
på tv

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 14:05

meddelelse news:4b49cdd8$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvilken påstand ? ? ?
> Slagerfolk plejer ikke at købe megen cd-musik - de ser det bare gratis
> på tv

HAHAHAHAHAHA (undskyld..men det er sådan Åge plejer at udtrykke morskab)
Den mest tåbelige bortforklaring, som du nu er kommet med de første 100
gange

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 14:05

meddelelse news:4b49cdd8$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvilken påstand ? ? ?
> Slagerfolk plejer ikke at købe megen cd-musik - de ser det bare gratis
> på tv

Den påstand, som du kun har ét enkempel på, nemlig dig selv.
Så vigtig er du heller ikke Åge, selv om du fylder for mange, og for meget
:)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-01-10 14:15

http://www.youtube.com/watch?v=4TYirjKLskk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen

Dato : 11-01-10 15:26

> [...]

> http://www.bt.dk/musik/talent-2008-louise-synger-med-idolet-gitte-haenning
>
> EB (En anden af Danmarks mest kendte og læste aviser)

Billed Bladet+Se & Hør+BT+Ekstra Bladet... Fornemmer man seriøsiteten?

--
Steen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-01-10 21:48

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> jeg gør ikke ..
>
> /thomas

Det der undrer mig, hvorfor Åge starter endnu en tråd om slager..
Der er massere at tage af, som du kan fortsætte dit udflåd i...
--
Vh Henrik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-10 21:51

Henrik Sørensen <nemlig.brug.denne.til.spam@nothing-here.nu> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Det der undrer mig, hvorfor Åge starter endnu en tråd om slager..
> Der er massere at tage af, som du kan fortsætte dit udflåd i...

mit udflåd ?

/thomas

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-01-10 21:53

Henrik Sørensen skrev:

>Det der undrer mig, hvorfor Åge starter endnu en tråd om slager..
>Der er massere at tage af, som du kan fortsætte dit udflåd i..

Stærkt initiativ, fra nu af kan der så forventes en tråd omhandlende hver
musikgenre og ikke mere end det.

Husk nu at brokke dig over nye tråde omhandlende musik af andre genrer også.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-10 21:58

> Husk nu at brokke dig over nye tråde omhandlende musik af andre genrer
> også.

Du mangler at skrive: "Enslydende tråde om ABSOLUT det samme emne og
underemne"
Det kommer så aldrig til at ske tror jeg, for der har i fortiden kun været
eksempler på flooding fra Åges tastatur.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-01-10 22:00

Alex Linaa skrev:

> [...]
>Det kommer så aldrig til at ske tror jeg, for der har i fortiden kun været
>eksempler på flooding fra Åges tastatur.

Hvad siger du Allan ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-01-10 22:09

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad siger du Allan ?

> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Ingenting. han lukker bare munden op.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-01-10 13:25

> [...]
> Det kommer så aldrig til at ske tror jeg, for der har i fortiden kun været
> eksempler på flooding fra Åges tastatur.

De bliver jo ret så enslydende, når du og Allan dårligt kan finde ud af
at ændre jeres ordlyde.....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-01-10 13:50

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> De bliver jo ret så enslydende, når du og Allan dårligt kan finde ud af
> at ændre jeres ordlyde.....
>
> M.V.H....Benny..

Nu er det ikke mange tråde Alex og jeg har startet gennem årene. Vil tro 1
hver gang Åge starter 500.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 13:55

> Nu er det ikke mange tråde Alex og jeg har startet gennem årene. Vil tro 1
> hver gang Åge starter 500.

Men vrøvle-niveauet er i hvert faldt 500 gange højere.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-10 12:07

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Nu er det ikke mange tråde Alex og jeg har startet gennem årene. Vil tro 1

Hej Allan

Du har fuldstændigt ret....

Så kan du vælge at tolke det, som du selv vil...
Jeg ser det sådan, som Mellervang sang i de glade 80'ere...

Har han intet at sige, eller er han blot en kujon..
Der mener det samme som andre gør,
men ikke tø'r sige det til nogen....

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-01-10 14:16

> Har han intet at sige, eller er han blot en kujon..
> Der mener det samme som andre gør,
> men ikke tø'r sige det til nogen....
>
> M.V.H....Benny..

Det er nu nok at stramme den, at kalde Åge en kujon.