I aften slår hun igennem
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-01-10 16:09

Jeg opdagede lige at det jo er i aften at Tyskland uddeler nogle årets mest
betydelige musikpriser. Det sker i et af året mest sete musikshow "KRONE DER
VOLKSMUSIK".

Om få timer er en meget ung slagerstjerne på vej mod toppen i Mellemeuropa.
Hun hedder LORENA og synger om hendes ven Pucki.
http://www.youtube.com/watch?v=B2GJqm31oDY

Sidste år der også en meget ung slagerstjerne der fik sit gennembrud via
dette show. Hun hedder Lisa Holzmann. Hun er idag kendt over hele
Mellemeuropa:
http://www.youtube.com/watch?v=WNbMGkSCG2o

Slagershow skifter koncept i Tyskland
Jeg synes efterhånden de unge er ved helt at overtage slager-scenen i
Tyskland. Det gælder faktisk i alle slager-show og i MGP der volksmusik .
Når der uddeles priser er det dem der vinder. Der er virkelig sket et
koncept-skifte i Tyskland de sidste par år.

Der er indlæg i tv-nyhedsgruppen om showet i aften

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-01-10 17:11

meddelelse news:4b489c1d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Der er indlæg i tv-nyhedsgruppen om showet i aften
>
> Hilsen Åge

Hvorfor så belaste denne gruppe også?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-01-10 21:49

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> en meddelelse news:4b489c1d$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvorfor så belaste denne gruppe også?

Fordi ingen andre gider snakke med ham om det...
--
Vh Henrik

Fra : N Dude

Dato : 22-01-10 17:43

Allan Krautwald wrote.:

> Hvorfor så belaste denne gruppe også?

hvorfor er du idiot, Allan?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-10 17:46

"N Dude" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> hvorfor er du idiot, Allan?

Hov-hov! - Sådan taler man ikke om net-politiet

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-10 00:55

meddelelse news:4b59d651$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "N Dude" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Hov-hov! - Sådan taler man ikke om net-politiet
>
> Hilsen Åge

Åge kan du ikke skrive et eller andet pænt om rock...

Det er bare for at se, om Allan automatisk brokker sig,
hvis bare indlægget kommer fra dig ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 09:38

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Åge kan du ikke skrive et eller andet pænt om rock...
>
> Det er bare for at se, om Allan automatisk brokker sig,
> hvis bare indlægget kommer fra dig ))
>
> M.V.H....Benny..

Jo, vi laver lige en lille test....

DETTET ER EN KRUTTE-TEST:

Megen rock-musik er af extrem høj kvalitet. Jeg tænker på grupper og sangere
som med denne stilart er blevet verdens-stjerner. Eksempelvis Alvin
Stjernestøv og Sussi Kvart-ro, Walkers, Sweet og MUD.

Vi smiden en spand kul på. For satan hvor det både cykler og kører på een
gang. Det ryger op af skorstenen, selv hvis man er på fjernvarme.

Alvin: http://www.youtube.com/watch?v=J4Y93Qucbt0

T-REX: http://www.youtube.com/watch?v=56HI0Luy_kQ&feature=related

MUD: http://www.youtube.com/watch?v=4fPyrbDMTkU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d2sMuVPMkkk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=w0eAMDtuTWg&feature=related

Walkers: http://www.youtube.com/watch?v=06AWAN87hTw&feature=related

SWEET: http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k&feature=related

Prøv at lyt hvordan rockmusik kan være dejlig behagelig afslappende, sådan
for den almindelige befolkning ?

KRUTTE-TEST SLUT

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 11:58

meddelelse news:4b5ab55e$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> SWEET: http://www.youtube.com/watch?v=ZrBDivsSe3k&feature=related
>
> Prøv at lyt hvordan rockmusik kan være dejlig behagelig afslappende, sådan

Hej Åge

Jeg vil starte med en rettelse....

I Devil Gate Drive tiden hed det så ganske afgjort...

Suzie Aldrig Nogensinde Ro ))

En lille heftig tøs, med en Fender Jazz Bass
Der var ved at være større end hende selv ...

M.V.H....Benny..

Fra : perhag

Dato : 10-01-10 19:16

On 9 Jan., 16:09, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Sidste år der også en meget ung slagerstjerne der fik sit gennembrud via
> dette show. Hun hedder Lisa Holzmann. Hun er idag kendt over hele

Sidste års sang lyder bedst.
De 2 videoer er optaget ved samme sø med 5 meters afstand, så der er
måske noget om snakken at tyske musikproducenter bare kører videre i
vante rammer uden fornyelse.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-01-10 11:05

der gik lidt kludder-mudder og kokseri med afsendelsen. Jeg prøver sådan her
i stedet

PERHAG skrev:

CITAT START
Sidste års sang lyder bedst.
De 2 videoer er optaget ved samme sø med 5 meters afstand, så der er
måske noget om snakken at tyske musikproducenter bare kører videre i
vante rammer uden fornyelse.
CITAT SLUT

Hej Perhag

De 2 videoer er optaget ved samme sø med 5 meters afstand, så der er
måske noget om snakken at tyske musikproducenter bare kører videre i
vante rammer uden fornyelse.
Sangene er ellers meget forskellige. Måske Kinder-MGP fandt sted i
nærheden
af den sø
og man derfor af den grund indspillede samtlige musikvideoer med alle
sangene netop der.
Det ser ud til der er en 7 stykker musikvideoer fra MGP-et der er indspillet
ved den sø.
Jeg er forøvrigt enig i at sidste års sang er bedst. Med med Mail-boxen.
Men her har du alle 7:

http://www.youtube.com/watch?v=4ozab3oJH0g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WNbMGkSCG2o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=B2GJqm31oDY&feature=related