Januarudsalg?
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-01-10 14:17

Jeg tænkte om der var nogen der havde bemærket januarudsalg af MacBook'er?

Så godt Peter Kiils iMac, men nu er det en Unibody MacBook jeg vil have :)

Fra : Lyrik

Dato : 09-01-10 17:46

On 9 Jan., 14:16, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:
> Jeg t nkte om der var nogen der havde bem rket januarudsalg af MacBook'er?
>
> S godt Peter Kiils iMac, men nu er det en Unibody MacBook jeg vil have :)
> --
>    Thorbj rn Ravn Andersen  "...plus... Tubular Bells!"

,,,,,,,,,,,,,,,,

http://www.dba.dk/macbook-pro-13-226-ghz-2/id-64091427/

Jens

Fra : jagge

Dato : 10-01-10 15:16

> Jeg tænkte om der var nogen der havde bemærket januarudsalg af MacBook'er?

Jeg skal lige være sikker på at jeg ikke overser en god handel. Hvad
specifikt mener du ? Er det prisen på den lille macbook der er lavere
end den plejer. Min kæreste har lige bestilt en macbook så vi skal da
lige være sikre på at vi ikke overser noget ;0)

mvh

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-01-10 16:57

jagge skrev:

> [...]
> end den plejer. Min kæreste har lige bestilt en macbook så vi skal da
> lige være sikre på at vi ikke overser noget ;0)

En MacBook? Nærigfrøns

Nej, jeg spurgte til om ANDRE havde set noget. Fona og Humac plejer
gerne at have demomodeller billigere til salg.

Fra : jagge

Dato : 10-01-10 20:37

> En MacBook? Nærigfrøns

He he :0)

> Nej, jeg spurgte til om ANDRE havde set noget. Fona og Humac plejer
> gerne at have demomodeller billigere til salg.

ahh for dælen, så er den fesen ind på lystavlen.

Hygge

Jakob

Fra : Martin [6000]

Dato : 10-01-10 17:08

> Nej, jeg spurgte til om ANDRE havde set noget. Fona og Humac plejer
> gerne at have demomodeller billigere til salg.

Elgiganten har Macbook unibody (altså den hvide, ikke Pro) til 6500,-.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Martin [6000]

Dato : 10-01-10 18:30

> Ja, virkelig. Det står i hvert fald også i min Elgiganten-tilbudsavis,
> og så må de vel mene det.

Wallah ja