Megastjernen CHRISTOFF
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-10 19:26

Ja, sådan lyder Christoff`s "Deine blauen Augen" på hollandsk. Sunget af ham
selv. Han taler jo hollandsk, da han bor i Flandern

Als ik in je blauwe ogen kijk
http://www.youtube.com/watch?v=SiZq7D1Fxpo&feature=related

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 07-01-10 19:33

meddelelse news:4b462753$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Ja, sådan lyder Christoff`s "Deine blauen Augen" på hollandsk. Sunget af
> ham selv. Han taler jo hollandsk, da han bor i Flandern

> [...]

Ja, det er sgu meget fedt! Virkelig et festnummer, der fænger med det samme!
Men jeg kendte ham ikke før han begyndte på tysk, men selv halv-sygdommen
hollandsk kan ikke ødelægge dette nummer

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-01-10 19:53

Dejlig frisk musik.

Men sig mig engang - havde alle folkepensionisterne været på foryngelseskur
inden de gik til koncert?

For mig så det nemlig ud til, at det overvejende var unge mennesker, der
stod og viftede med flag og klappede?

Men det kan vel ikke passe, for det bliver jo stædigt hævdet, at unge ikke
gider den slags musik?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-10 20:31

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Dejlig frisk musik.
>
> Men sig mig engang - havde alle folkepensionisterne været på
> foryngelseskur inden de gik til koncert?

Sådan ser tyske og hollandske folkepensionister åbenbart ud.
Jeg har også ladet mig fortælle, at tilskuere til sådan noget er omkring 81
år gamle. De ligner bare nogle på 18 år.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-10 20:59

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Dejlig frisk musik.
>
> Men sig mig engang - havde alle folkepensionisterne været på
> foryngelseskur inden de gik til koncert?

Ok, det var folkepensionister på omkring 80 år, men de så da kun ud til at
være 60 år yngre.
Tyske og hollandske folkepensionister plejer at se meget yngre ud. Tror
jeg nok, for det kan
dog også være fordi de har en meget lavere pensionsalder end vi har i
Danmark.

Se f.eks. dette klip. Her er en enorm menneskeforsamling af 80-årige
folkepensionister . Mange ser ud til at være 70 år yngre.
http://www.youtube.com/watch?v=xUHdSizoah0

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-10 21:03

meddelelsen news:4b463d15$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Se f.eks. dette klip. Her er en enorm menneskeforsamling af 80-årige
> folkepensionister . Mange ser ud til at være 70 år yngre.
> http://www.youtube.com/watch?v=xUHdSizoah0

HOV! - vi skal også lige have dette klip. Ligeledes folkepensionister på 80
år. Her er nogle enkelte som ser ud til at være 75 år yngre
http://www.youtube.com/watch?v=cjNMNq8yiw8&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-01-10 21:19

meddelelsen news:4b463de8$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Her har en helt ung folkepensionist overtaget scenen.
http://www.youtube.com/watch?v=mH_2DsrVcxw&feature=related

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-01-10 10:55

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stod og viftede med flag og klappede?
>
> Men det kan vel ikke passe, for det bliver jo stædigt hævdet, at unge ikke

Hej Eva

Jeg tror dem der siger sådan noget vås, vist har glemt at se sig selv i
spejlet, de sidste 25 år ))))

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-01-10 18:35

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hej Eva
>
> Jeg tror dem der siger sådan noget vås, vist har glemt at se sig selv i

Du har sikkert ret Benny - og så har de taget patent på, hvad der er
ordentlig musik. *GG*

Heldigvis at man ikke behøver rette sig efter dem, men kan lytte til, hvad
man finder høreværdigt.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-10 18:54

> [...]
> ordentlig musik. *GG*
>
> Heldigvis at man ikke behøver rette sig efter dem, men kan lytte til, hvad

Ja musikalsk er Krutte f.eks. trendy og ung med de unge. Det får han til at
føle sig ung igen,
men han virker dog som en træt gammel mand. hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-01-10 13:20

meddelelse news:4b477138$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> at føle sig ung igen,
> men han virker dog som en træt gammel mand. hehe

Tja, men det er vel også med at holde sig ung....
Men han vil jo unægteligt ligne en MorFar,
Uanset hvilket publikum han står mellem.... .

Ja jeg kan ikke lade være med at trække lidt på
smilebåndet, når man tænker tilbage på alle bemærkningerne
omkring Kandis i Tivoli.... ))

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-10 18:59

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Du har sikkert ret Benny - og så har de taget patent på, hvad der er
> ordentlig musik. *GG*

Prøv nu at tage skyklapperne af lidt.
Det eneste du ser fra os, er reaktioner på at Åge har taget patent på hvad
folk vil have, og hans evindelige og påståelige korstog for en snæver genre
af musik.
Hvis du filtrerer de tråde fra som Åge har startet, og glemmer dine
sympatier, ville du opdage at gruppen som sådan er endog meget bredt
musikalsk funderet. De fleste er bare ved at være pissetrætte af Åges spam
og flooding.

/Alex

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-01-10 19:39

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sympatier, ville du opdage at gruppen som sådan er endog meget bredt
> musikalsk funderet. De fleste er bare ved at være pissetrætte af Åges spam

Jamen, hvorfor gider I blive ved med at reagere på det?

Hvis ikke folk havde travlt med at fortælle ham, at hans musiksmag er helt
ude i hampen og i øvrigt nedgøre ham på flere måder - så ville trådene jo
ikke blive så lange.

Jeg er ikke altid enig med Åge - men deler dog mere hans musiksmag end så
mange andres her i gruppen.

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-10 19:41

> Jamen, hvorfor gider I blive ved med at reagere på det?

Fordi han simpelthen fylder for meget. Som den der dreng der hele tiden står
i skolegården og kalder alle andre for idioter.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-10 21:35

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi han simpelthen fylder for meget. Som den der dreng der hele tiden
> står i skolegården og kalder alle andre for idioter.

Fylder for meget ifølge pop-folket ? - eller ?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-10 22:10

meddelelse news:4b4796fe$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fylder for meget ifølge pop-folket ? - eller ?

Fylder for meget ifølge almindelig god opførsel blandt mennesker

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-10 22:14

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Fylder for meget ifølge almindelig god opførsel blandt mennesker

.....................altså mennesker som kan lide popmusik, eller ?

Tillægsspørgsmål
Da vi kender meget til Alex Linås næsvisheder, hvad laver han så her ??? -
dyb undren

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-10 22:15

meddelelse news:4b47a00b$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ....................altså mennesker som kan lide popmusik, eller ?

Nej, bare mennesker.
Sådan nogle som kan omgås hianden ude i den virkelige verden, og også her på
usenet. Du kan sikkert låne en bog om emnet på biblioteket.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-01-10 22:19

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Nej, bare mennesker.

Nårh o.k.

> Sådan nogle som kan omgås hianden ude i den virkelige verden, og også her
> på usenet. Du kan sikkert låne en bog om emnet på biblioteket.

Kan den udenad og bruger den meget.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-01-10 13:48

> [...]
> Sådan nogle som kan omgås hianden ude i den virkelige verden, og også her
> på usenet. Du kan sikkert låne en bog om emnet på biblioteket.

Jamen Alex, hvad er det, der er så svært for dig at forstå....

At for Åge, er Schlager, af efterhånden mange nationaliteter,
det almindelige, og heldigt nok for Åge... Også noget af det
mest foretrukne, og endnu heldigere, også det, han har lettest
adgang til, via hans TV kanaler....

Derfor bliver det jo så den musik, der fylder mest i hans liv.

Ja han skriver meget... Men altid, med en begejstring for
den musik han skriver om... Indtil i kommer og blander jer,
og høvler ham til....

Hvem siger det mest om, Jer eller Ham ????.....

I stedet for at brække jer over hans Schlager....
Så prøv selv at levere nogle tilsvarende tråde,
bare om den musik, der begejstrer jer....

Førhen var han næsten alene... Nu er der faktisk op til flere,
der har erkendt, at Schlager, slet ikke er så ringe endda...

Jeg ved ikke hvem det var, der engang skrev pænt om Runrig...
Jeg anede ikke hvem de var... Men vedkommende gjorde mig
nysgerrig.... Nu har jeg 4 albums med dem.... Så han havde ret.
De spiller faktisk helt godt.... Men dem har i vel allerede glemt igen .

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-01-10 14:29

> [...]
> nysgerrig.... Nu har jeg 4 albums med dem.... Så han havde ret.
> De spiller faktisk helt godt.... Men dem har i vel allerede glemt igen

Ja, man kan få en del orientering om musik man slet ikke kendte. Jeg vidste
ikke en lyd om hver "Christoff" var, før der var en der skrev om at han var
den store nye stager-star fra Belgien og et stort navn i Tyskland. Jeg havde
aldrig hørt om ham. Jg fandt ud af at det var fantastisk musik.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-10 16:00

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Ja han skriver meget... Men altid, med en begejstring for
> den musik han skriver om... Indtil i kommer og blander jer,
> og høvler ham til....

Hvad er det der er så svært for dig at forstå?
At en del er ret irriterede over at Åge flooder 3-4 nyhedsgrupper? At Åge
bruger sine skidne schlagerkorstog til at nedgøre alt andet? At han er
totalt faktaresistent, men blander sig i enhver anden debat, og møger dem
igen til med sine korstog?

Så er du godt nok uden for pædagogisk rækkevidde.

Det var jo ikke os der fra start nedgjorde Åge, men derimod Åge der
nedgjorde alt der ikke passede ind i hans forsimplede musikunivers. Man skal
ikke råbe offentligt, hvis man ikke vil have modstand, specielt ikke når man
gang på gang pisser folk op og ned ad benene.

> Førhen var han næsten alene... Nu er der faktisk op til flere,
> der har erkendt, at Schlager, slet ikke er så ringe endda...

Nåå, du mener de 3-4 anonyme fjolser, som sikkert er Åge gennem en
proxyserver, at dømme efter formuleringerne? Dem kan ingen tage alvorligt.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-10 12:16

> [...]
>
> Nåå, du mener de 3-4 anonyme fjolser, som sikkert er Åge gennem en
> proxyserver, at dømme efter formuleringerne? Dem kan ingen tage alvorligt.

Hej Alex

Jamen det glæder mig da, at du opfatter mig som et fjols....

Lige som til Allan, hvilket svar egentligt også var møntet på dig.
vil jeg nærmest kategorisk tilføje yderligere et citat fra Mellervang...

Hvordan mon han er, at snakke med
når man er alene, sammen med ham...
Mon også han er så skide barsk,
når man er alene med ham....

Resten kan du så læse i svaret til Allan.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-01-10 12:34

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> Hej Alex
>
> Jamen det glæder mig da, at du opfatter mig som et fjols....

Ja, det kan man kun være stolt over, når det lige kommer fra den kant.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-01-10 22:36

> [...]
>
> Fordi han simpelthen fylder for meget. Som den der dreng der hele tiden
> står i skolegården og kalder alle andre for idioter.

Jamen, er det ikke bare at springe hans indlæg over?

I ved jo, hvad de handler om, så jeg forstår ikke, at I gider læse dem, når
I har så meget imod schlagermusik.

Hvis du, eller en anden, oprette mange indlæg om hård róck, så gad jeg da
hverken læse eller reagere på dem, da det er en musikgenre, der ikke
interesserer mig.

Men derfor mener jeg da, at jer, der er vilde med den slags, skal have lov
at poste indlæg om det - også hver dag, hvis I havde lyst.

Jeg er da sikker på, at Åge er glad for schlager musik - men mon ikke også,
at han er glad for at drille og se jer ryge i hver gang.

mvh Eva

Fra : V

Dato : 10-01-10 16:48

> [...]
> Ja, sådan lyder Christoff`s "Deine blauen Augen" på hollandsk. Sunget af
> ham selv. Han taler jo hollandsk, da han bor i Flandern

Christoff har i "Sommerfest Der Volksmusik" udtalt at han var stor fan af
"Die Flippers", og et af hans hits var én af deres. Nu har jeg endelig
fundet ud af hvad det er for en: Det er nemlig "Ay, Ay, Ay, Herr Kapitän".
Her er den: http://www.youtube.com/watch?v=Pps24i1NirM&feature=related

Og originalen: http://www.youtube.com/watch?v=2RVAZD5y2Ew&feature=related