Slagere fra Slovenien - er det godt?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-10 21:13

Nu er det jo mest tysk og hollandsk slager som er populær i danmark

MEN

jeg har nogle slovenske slagerhits. Hvadf synes man egentlig om dem. Kan det
måle sig i kvalitet med det tyske og hollandske ?

Man kan jo lige prøve at teste de her par hits

Ansambel Santej
http://www.youtube.com/watch?v=tXL3Z3Fn6CE&feature=related

Ansambel AZALEA
http://www.youtube.com/watch?v=lpifeaWHogg&feature=related

Ansambel Azalea - 2

Ansambel Car
http://www.youtube.com/watch?v=BsTjanvw1a0&feature=related

PS: Jeg har læst at Slovenien (som jo ligger i ØstEuropa) har en helt
anderledes musik end de andre øst-lande. Deres musik har altid været under
stærk tysk påvirkning. Det hørers også ret tydeligt.

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 05-01-10 13:05

det kan sagtens måle sig med alt andet slagermusik. Der er ingen forskel.
Men hvorfor svarer du ikke bare selv, det plejer du da at gøre.

meddelelse news:4b424bea$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...