Musiker til fest
Fra : Per Jørgensen

Dato : 31-12-09 13:37

Vi er på udkig efter en musiker der skal spille til vores kommende brullyp.

Er der evt. nogen der kender hjemmersider, hvor man kan se information,
ledig/priser osv.

Med venlig hilsen
Per Jørgensen

Fra : Janner

Dato : 31-12-09 13:39

"Per Jørgensen" <per.b.j@cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> brullyp.
>
> Er der evt. nogen der kender hjemmersider, hvor man kan se information,

Hvor i landet?

Fra : Per Jørgensen

Dato : 31-12-09 14:16

"Janner" <baumspieler@notvalid.notvalid> skrev i meddelelsen

> "Per Jørgensen" <per.b.j@cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor i landet?

Fyn er stedet ..

Mvh
Per

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-12-09 15:19

"Per Jørgensen" <per.b.j@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er på udkig efter en musiker der skal spille til vores kommende
> brullyp.
>
> Er der evt. nogen der kender hjemmersider, hvor man kan se information,
> ledig/priser osv.

www.skaduhafest.dk kan anbefales. Han er endda blevet promoveret på P3, og
spiller alt det nye. ;)

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-12-09 15:21

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Jørgensen" <per.b.j@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> www.skaduhafest.dk kan anbefales. Han er endda blevet promoveret på P3, og
> spiller alt det nye. ;)

Hmm. Hans forside funker ikke, så du får lige et sublink:
http://www.skaduhafest.dk/musikken.htm

- Martin

Fra : Martin Bak

Dato : 01-01-10 10:42

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Vi ventede bare, så kom forslaget om Jørgen som forudset.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 10:59

> Vi ventede bare, så kom forslaget om Jørgen som forudset.

Yikes, jeg kom lige til at høre en af demoerne. Upræcist og falsk er vist
det nærmeste jeg kommer en beskrivelse af den "præstation".
Kan man leve af det? Så skal jeg vist have samplet et par cd'er

/Alex

Fra : Martin Bak

Dato : 03-01-10 11:07

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man leve af det? Så skal jeg vist have samplet et par cd'er

Nogle få kan. Jørgen er jo legendarisk.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 11:21

> Nogle få kan. Jørgen er jo legendarisk.

Jeg havde aldrig hørt om ham før. Deler han fanklub med Sussi og Leo?

Fra : Martin Bak

Dato : 03-01-10 12:06

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg havde aldrig hørt om ham før. Deler han fanklub med Sussi og Leo?

Nej, der er stor forskel. Sussi og Leo besidder en eller anden særegen form
for selvironi. Det særlige ved Jørgen er, at det er han helt blottet for.
Han mener i ramme alvor, som han skriver på sin hjemmeside, at han kan
"levere instrumentering og sang så det lyder som John Mogensen, Kim Larsen,
Shu-Bi-Dua, Bamses Venner, Danseorkester, 60´er rock, Robbie Williams, Nik &
Jay osv.".

Jeg hørte første gang om ham i 2004, hvor han blev omdrejningspunkt for en
temmelig lang tråd i dk.snak.vittigheder:
http://groups.google.dk/group/dk.snak.vittigheder/browse_thread/thread/bdc35acdb9431952/ad82ff495cbec12a?hl=da&q=skaduhafest+group%3Adk.snak.vittigheder&lnk=ol&

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 12:26

> Nej, der er stor forskel. Sussi og Leo besidder en eller anden særegen
> form for selvironi.

Jeg tror faktisk du har ret der.

> [...]
> instrumentering og sang så det lyder som John Mogensen, Kim Larsen,
> Shu-Bi-Dua, Bamses Venner, Danseorkester, 60´er rock, Robbie Williams, Nik

Haha, der burde være en lov imod så falsk markedsføring ;)

> Jeg hørte første gang om ham i 2004, hvor han blev omdrejningspunkt for en
> temmelig lang tråd i dk.snak.vittigheder:
> [...]

Det er underholdende læsning :)

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-10 13:52

> [...]
> kan "levere instrumentering og sang så det lyder som John Mogensen, Kim
> Larsen, Shu-Bi-Dua, Bamses Venner, Danseorkester, 60´er rock, Robbie

Jeg fandt lige en tysk video: http://www.youtube.com/watch?v=e2UWXw2TMdI
Det må udbredes i en større kreds, så vi ved hvordan vi slipper af med de
forbandede suppe-steg-og-is-musikere

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-01-10 13:58

Alex Linaa skrev:

>Jeg fandt lige en tysk video: http://www.youtube.com/watch?v=e2UWXw2TMdI

De bedste lyde kom i de sidste 10 sekunder af den video.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-10 15:53

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De bedste lyde kom i de sidste 10 sekunder af den video.

Hørt! - Det lød jammerligt. Det bedste ville være bare at spille plader.

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 05-01-10 16:22

On Mon, 4 Jan 2010 13:51:50 +0100, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

>Jeg fandt lige en tysk video: http://www.youtube.com/watch?v=e2UWXw2TMdI
>Det må udbredes i en større kreds, så vi ved hvordan vi slipper af med de
>forbandede suppe-steg-og-is-musikere

Deep throat!

--
Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-10 18:41

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Deep throat!
>
> --
> Thomas

Hvad for noget?

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-01-10 19:16

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad for noget?

han blev skudt i sidste afsnit af sæson 1 af X-files ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-10 20:05

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> han blev skudt i sidste afsnit af sæson 1 af X-files ...
>
> /thomas

Ja, jeg har altid haft en mistanke om at jensen var skudt i hovedet , hehe

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-01-10 12:08

> Jeg havde aldrig hørt om ham før. Deler han fanklub med Sussi og Leo?

Heller ikke jeg. Men jeg har da oplevet rædselsfulde andre eksempler, når
familiemedlemmer mellem 70 og skindød har inviteret til familiefest.
Heldigvis er det en genre, der er ved at uddø.
De seneste 2 brylupper jeg har været til, har suppe-steg-og is helvedet da
heldigvis været bandlyst, med gode fester tilfølge

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 12:24

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De seneste 2 brylupper jeg har været til, har suppe-steg-og is helvedet da
> heldigvis været bandlyst, med gode fester tilfølge

Jamen det er jo det der, som Åge hele tiden kalder "Underholdningsmusik for
den almindelige bredrøvede befoklning".
Godt man ikke er med i den klub

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-01-10 13:15

> Jamen det er jo det der, som Åge hele tiden kalder "Underholdningsmusik
> for den almindelige bredrøvede befoklning".
> Godt man ikke er med i den klub

Ja det er typisk sådan noget, der leveres ved den årlige Havnefest på Fur,
hvor Åge svinger træbenet sammen med sin veninde, den nicotinfarvede
grillmutter fra Havnegrillen.
Men nu er Fur jo også kendt som indavlens sted, som kun kan måles med
Arveprins Knuds afkom

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-01-10 13:32

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det er typisk sådan noget, der leveres ved den årlige Havnefest på Fur,

Teenager-Krutte deltager hvert år. Han er skabs-Fur-havnefest-deltager.
http://www.youtube.com/watch?v=Fw1DYLYjG_U&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Ralph

Dato : 03-01-10 15:14

meddelelse news:4b408e49$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hej Åge

Fed video, kan godt li' at "trommeslageren" spiller efter noder

2:30 er det Svend Åge Klaverstemmer?

--
Ralph

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-01-10 15:49

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> 2:30 er det Svend Åge Klaverstemmer?

Nej. det er det ikke. Han er vist med i et af de andre Fur-orkestre.

Dem der spiller er "Fur Waders" med ChokoladeFinn som trommeslager.
Her er lidt flere stemningsbilleder:
http://www.furnyt.dk/furnyt/index.php?option=com_content&task=view&id=682&Itemid=32

Men jeg kan nu bedst lide "Panduros Orkester", når de af og til spiller
udenfor "SKURET" om sommeren (legendarisk Danmarks-kendt grillbar på Fur).

Tysk slager på Restaurant Fur Bryghus `s oktoberfest er nu heller ikke at gå
af vejen for. Ligesom Bryghuset øvrige fredagskoncerter sommeren igennem.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 16:57

> [...]

> Ja det er typisk sådan noget, der leveres ved den årlige Havnefest på Fur,
> hvor Åge svinger træbenet sammen med sin veninde, den nicotinfarvede

Du har sgu ret Allan, dem her lød præcis ligeså ringe:
http://linaa.com/fur/dsc_6880.jpg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-01-10 17:09

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Du har sgu ret Allan, dem her lød præcis ligeså ringe:
> http://linaa.com/fur/dsc_6880.jpg

Heyyy gamle nar. Det var jo PANDUROS ORKESTER. Fed rock`n`n roll

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 17:56

meddelelse news:4b40c104$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Heyyy gamle nar. Det var jo PANDUROS ORKESTER. Fed rock`n`n roll

Nej, falsk og upræcist. Men hvorfor fortæller jeg det til dig? Du kan jo
ikke høre forskel alligevel ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-01-10 11:32

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen

> Han er endda blevet promoveret på P3, og spiller alt det nye. ;)

Øhhh.. det er da vist ikke lige nogen anbefaling, som underholdningsmusiker

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-01-10 13:40

meddelelse news:4b40720f$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen

> Øhhh.. det er da vist ikke lige nogen anbefaling, som
> underholdningsmusiker

Ikke desto mindre er han vist lige i din boldgade. Har du hørt hans demoer?

- Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-01-10 14:47

> [...]
> meddelelse news:4b40720f$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ikke desto mindre er han vist lige i din boldgade. Har du hørt hans

Nej, har du nogen links til lydprøver ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-01-10 16:52

meddelelse news:4b409fd1$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, har du nogen links til lydprøver ?

http://www.skaduhafest.dk/demo.htm

- Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-01-10 16:57

> http://www.skaduhafest.dk/demo.htm
>
> - Martin

Du Godeste - Jeg bliver dårlig.

Hvorfor dog ikke i stedet få et discjockey til at spille musik fra plader
? - danmsktopdiskotek, slgaerdiskotek, countrydiskotek eller hvad man synes.
Det der lyder dog Gudsjammerligt.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-12-09 15:33

> [...]
> brullyp.
>
> Er der evt. nogen der kender hjemmersider, hvor man kan se information,

Jeg regner med at det til sådan en begivenhed skal være sådan noget
almindelig underholdningsmusik, suppe-steg-og-is-musik, slager o.lign. Og du
kan være helt rolig, ham her er et kendt dansktopnavn og bestemt ikke kendt
for noget P3-agtig-musik. Der er lidt lydprøver du kan tjekke ud. '
Han er forøvrigt en af de mest kendte musikere på Fyn. Han er tit på
landets mange dansktoplister og bliver spillet flittigt på de folkelige
radiostationer.

http://johnerik.dk/

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-09 16:21

"Per Jørgensen" <per.b.j@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er der evt. nogen der kender hjemmersider, hvor man kan se information,
> ledig/priser osv.

Prøv http://www.bookband.dk/

/Alex