Cæcilie Nordby - Burning Love
Fra : KT

Dato : 30-12-09 23:21

Kom i tanker om denne fantastiske coverversion af elvis hittet, men den er
nærmest umulig at finde på nettet, både lovligt og ulovligt.

Cæcilie Nordby - Burning Love

Nogen der kan oplyse mig lidt om albumet nummeret kommer fra (titel :
Burning Love, tribute to elvis med danske kunstnere eller lign.), evt en der
vil af med det eller er super-rar og sende et mp3-rip af nummeret.

Godt Nytår og mange venlige hilsner

Kenny Thiemer

dj@FJERNthiemer.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 30-12-09 23:41

"KT" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Burning Love, tribute to elvis med danske kunstnere eller lign.), evt en
> der vil af med det eller er super-rar og sende et mp3-rip af nummeret.

Det er Nina Forsberg der synger det nummer på den plade. Cæcilie synger "In
the ghetto". Den hedder rigtigt nok "burning love" og har undertitlen "den
danske hyldest til legenden Elvis Presley". BMG Denmark 74321468892

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : KT

Dato : 31-12-09 19:02

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> "den danske hyldest til legenden Elvis Presley". BMG Denmark 74321468892

Ok og mange tak, så blev jeg det klogere...... men det lader til jeg skal
forbi en pladebutik.
For at finde albummet online overgår mine evner. Havde ellers glædet mig til
at trykke det af i aften

Sonys side vil kun sælge mig en masse af det nye tilsyneladende.

Mvh

Kenny

..