Fik cd med DIKDAKKERS
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-12-09 11:38

Jeg havde selvfølgelig hørt om denne hollandske gruppe som spiller SKI
HUT-musik (Hollandsk after-ski-musik).

Overrasket blev jeg over at vi i Danmark kan købe en cd hvor der er
hollands-sproget slagermusik på. Det har jeg aldrig hørt om er sket før.

Det var på en cd-box med opsamlingsmusik i oktoberfest-stil.

Prøv at høre DIKDAKKERS. Her giver de det tyske kæmpehit Olaf hænnings
"Cowboy und indianer". Nu mangler vi den bare på dansk. Det ordner SUKKER
nok. De oversatte jo det mellemeuropæiske hit "Ein Stern" til "Det er dit
navn".

Her Dikdakkers med Cowboys en Indianen - KOM PAK JE LASSO MAAR
http://www.youtube.com/watch?v=DvfX5hbhBnw&feature=related

Her har Dikdakkers oversat en dansktop-sang. Den hvor tyskerne i deres
udgave synger om DAS ROTE PFERD
http://www.youtube.com/watch?v=AxG03dYCSCI&feature=PlayList&p=F6D29ECE1D9D52A3&playnext=1&playnext_from=PL&index=13

God gruppe, ikke? - Der er både Fest - godaw - halløj og juhuu på een gang

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 29-12-09 17:50

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> God gruppe, ikke? - Der er både Fest - godaw - halløj og juhuu på een gang

Tvivler - men jeg fik Creedence i julegave. 40-års jubilæums-boksen med
alle deres CD'er
--
Steen