netbank 2x login
Fra : Jørgensen

Dato : 29-12-09 16:15

Når jeg skal logge på netbank og skriver min kode, melder mac´en udløb af
tid og jeg skal genindlæse siden, derefter er der ikke nogen problemer med
at komme på. Det sker hver gang jeg vil logge på!

Dette sker ikke når jeg logger på via PC´en!

Er der en (Mac)finte jeg kan bruge til den slags slige oplevelser?
--
F.B

Fra : Michael Knudsen

Dato : 29-12-09 08:54

On Dec 29, 4:14 pm, Jørgensen <fle...@liveornot.dk> wrote:

> Er der en (Mac)finte jeg kan bruge til den slags slige oplevelser?

Hvilken netbank er der tale om? Hvilken browser bruger du?

--
Michael Knudsen

Fra : Jørgensen

Dato : 29-12-09 20:48

"Michael Knudsen" <micknudsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
On Dec 29, 4:14 pm, Jørgensen <fle...@liveornot.dk> wrote:

> Er der en (Mac)finte jeg kan bruge til den slags slige oplevelser?

Hvilken netbank er der tale om? Hvilken browser bruger du?

Eikbank og jeg bruger OS X. SnowLeopard (fuldt opdateret)

Når jeg går til netbankadressen ser den helt normal ud, med kontonummer
osv.... som den skal se ud... og når jeg skriver i underskriftsdelen og
trykker OK så er det den melder om timeout, jeg genindlæser, skriver i
underskriftsdelen og denne gang virker det! Dette sker hver eneste gang jeg
går ind på netbanken, samme to-delte procedure. :-/

Thorbjørn: Jeg burde vel få at vide hvis der var en cookieindstilling der
burde ændres??

No problemos i Windows!

--
F.B

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-12-09 11:27

In article <4b3a5d01$0$280$14726298@news.sunsite.dk>, Jørgensen <flem.i@liveornot.dk>
wrote:

> [...]
> underskriftsdelen og denne gang virker det! Dette sker hver eneste gang jeg
> går ind på netbanken, samme to-delte procedure. :-/

Det er mystisk. Jeg bruger også Eikbank og Snowleopard. Det virker hver gang med Firefox,
som jeg normalt bruger.
Jeg prøvede lige med Safari, og det virker også.

Kodefilen ligger her:
/Users/mitnavn/WEBBANK/xxx.usf

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Morten Lind

Dato : 30-12-09 12:44

Kurt Brixen <kbrixen@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> det virker også.

> Kodefilen ligger her: /Users/mitnavn/WEBBANK/xxx.usf

Yep - dér skal den ligge, og dét skal den hedde. Så virker det hele

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-12-09 17:44

Jørgensen skrev:
> [...]
> problemer med at komme på. Det sker hver gang jeg vil logge på!
>
> Dette sker ikke når jeg logger på via PC?en!

Det lyder som om din netbruser ikke gemmer dine cookies fra gang til gang.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-12-09 13:59

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Det lyder som om din netbruser ikke gemmer dine cookies fra gang til gang.

Oplever det samme med Al Bank og safari.

Prøvede lige med adgang via FF, og den gik rent igennem.

Mvh

Kim