Hvem er de ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-09 20:22

TYSK OG HOLLANDSK SLAGER BLIVER DANMARKS NYE FOLKELIGE MUSIK
Jeg var lige inde for at læse lidt på DANSKTOPPEN SUBNET`s
musikinformationsside. de skriver en masse om nyt indenfor dansktopmusik.
Det er egentligt paradoksalt. Jeg aner ikke hvem 2 ud af 3 omtalte
grupper og sangere er. Selv om det skulle være dansktop. ? ? ?
DR gør et vældigt stykke skatteborgerbetalt arbejde med at udrydde
slagermusik, må man nok sige. Jeg lyttede tit til Dansktoppen. den hører jeg
aldrig mere på DAB.
Men tysk slagermusik ved jeg meget om. Sidste nye hit og sån.
Mon ikke en radiostation som satser på tysk og hollandsk slager ville blive
en enorm succes i danmark. Det kunne jeg godt forestille mig. Så kunne de
blande lidt gamle dansktopslagere med i anretningen skråstreg menuen. Jeg
tror ikke meget på at dansk slager kan slå igennem længere. Dertil har
DR saboteret for meget. Ingen tør satse på dansktop, når Dr radio og tv
kører boycot.
Jeg tror derimod tysk og hollandsk slager bliver Danmarks nye folkelige
musik,. hvilket det jo på en måde allerede er. Her i Vestjylland tæsker
tysk og hollandsk slager ud i æteren fra morgen til aften. Til glæde for en
kæmpe del af befolkningen.

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-12-09 20:42

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Til glæde for en
> kæmpe del af befolkningen.

jeg tror din lommerenger skal have nye batterier ...

/thomas

Fra : Allan Krautwald

Dato : 27-12-09 21:23

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> jeg tror din lommerenger skal have nye batterier ...
>
> /thomas

Ingen gider savl-og-bræk musik undtaget en minoritet i nord-vestjylland.

Fra : Hauge

Dato : 27-12-09 21:26

Allan Krautwald skrev:
> Ingen gider savl-og-bræk musik undtaget en minoritet i nord-vestjylland.

Ingen gider politik, andet end i dk.politik.. Kan du se forskellen? Nej
sikkert ikke.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-09 22:01

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen gider politik, andet end i dk.politik.. Kan du se forskellen? Nej
> sikkert ikke.

Han ser udmærket. Han ser helt sikkert dobbelt.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 28-12-09 00:31

> Ingen gider politik, andet end i dk.politik.. Kan du se forskellen? Nej
> sikkert ikke.

Nu spammer du igen

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-09 00:00

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> jeg tror din lommerenger skal have nye batterier ...

Lommeregner? Er du ikke en 10-15 år for moderne der?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-12-09 00:00

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Lommeregner? Er du ikke en 10-15 år for moderne der?

ok .. så skal hans kulgler i hans abacus pudses ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-09 00:04

> ok .. så skal hans kulgler i hans abacus pudses ?

Ja, eller griffel + tavle - udført i stivet skjorte med butterfly og tophue.
"Lille Åge i vildrede", en gammel dansk folkekomedie