Uklar text.
Fra : René Jensen

Dato : 03-08-01 08:32

Hej NG.
Jeg har lige installeret mit nye Matrox G450 DH
Men min text er lidt uklar, jeg har brugt de nyeste driver.

Jeg har en ide om at det er min monitor ikke kan følge med, det er en KFC
17" fra 1998. og der står bagpå at den kan klare 69 Khz. Jeg har valgt at
bruge windows standart Plug and Play , da jeg ikke ved hvad det er for en
KFC , der står ikke andet end KFC på den.

Hilsen
René

Fra : René Jensen

Dato : 03-08-01 08:35

Hmmm, har lige fundet ud af, at det hjælper at skukke og tænde skærmen igen.
René

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 03-08-01 10:40

Det lyder som interatmosfæriske forstyrrelser grundet strømsvigt på Estiske
mobilantenner i anledningen af afholdelse af det årlige enkebal.
Nej, det er nok bare din skærm ... :)

Fra : René Jensen

Dato : 03-08-01 11:12

> Det lyder som interatmosfæriske forstyrrelser grundet strømsvigt på
Estiske
> mobilantenner i anledningen af afholdelse af det årlige enkebal.
> Nej, det er nok bare din skærm ... :)

He he,,, Ja det tror jeg desvære også , efter at have prøvet med en anden
skærm... som desvære kun kan køre. 1024 gange 768 æv....

René