Installere Leopard på "tom" harddisk
Fra : Morten Stinus Kriste~

Dato : 25-12-09 15:11

Hej

Jeg er ved at købe en brugt MacBook (model-nr. 5,2). Men harddisken er
lidt for lille til mit behov, så jeg har tænkt mig at sætte en større
harddisk i. Og så håber jeg at en herinde kan hjælpe mig med at
opklare om jeg kan bruge den medfølgende Leopard installations DVD til
at installere Leopard på denne nye harddisk, der jo er 100% tom og
ubrugt? Med andre ord, er den medfølgende Leopard installations DVD
"bundet" til den harddisk der sidder i Macbooken fra ny?

På forhånd tak for hjælpen.
Morten.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-12-09 23:16

Morten Stinus Kristensen <mortenstinus@gmail.com> wrote:

> [...]
> opklare om jeg kan bruge den medfølgende Leopard installations DVD til
> at installere Leopard på denne nye harddisk,

ja

> der jo er 100% tom og
> ubrugt? Med andre ord, er den medfølgende Leopard installations DVD
> "bundet" til den harddisk der sidder i Macbooken fra ny?

nej

/thomas