eyetv 200 - hvorfor kan jeg ikke hente sen~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-12-09 13:04

Jeg har en eyetv 200 med 2.5.3, som den indbyggede updater siger er den
seneste version. Imidlertid kan jeg se at der er kommet en nyere på
elgato.com

Jeg har ikke noget faktura - eller rettere, jeg aner ikke hvor den er.
Hvordan får jeg så seneste version og skal jeg betale for den?

Generelt synes jeg at disse udenlandske software opdteringer er mega
bøvlede.

Parallels gav mig så mange kvaler at jeg til sidst droppede at bruge
det. Hver gang der kom en opdatering, så kostede de penge.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-12-09 13:13

Jesper Haaber Gylling skrev:
> [...]
>
> Jeg har ikke noget faktura - eller rettere, jeg aner ikke hvor den er.
> Hvordan får jeg så seneste version og skal jeg betale for den?

Det er jo ikke sikkert din hardware har brug for den nye version?

EyeTV 3 opdaterer sig selv her med jævne mellemrum. Den spørger pænt.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-12-09 13:32

> [...]
> elgato.com
>
> Jeg har ikke noget faktura - eller rettere, jeg aner ikke hvor den er.

Den fulgte vel bare med din tuner da du købte den +

> Hvordan får jeg så seneste version og skal jeg betale for den?

Du kan købe en update på elgato.com .. du skal bare bruge det gamle
serienummer for at få adgang til opgraderings prisen.

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-12-09 13:52

> Den fulgte vel bare med din tuner da du købte den +

Ja, men den er ikke sådan lige ved hånden.

> Du kan købe en update på elgato.com .. du skal bare bruge det gamle
> serienummer for at få adgang til opgraderings prisen.

Men det ser ud til at jeg kan få version 3 gratis mod at sende min
kvittering med?!

Hvilken version bruger du?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-12-09 13:55

> Ja, men den er ikke sådan lige ved hånden.

> Men det ser ud til at jeg kan få version 3 gratis mod at sende min
> kvittering med?!
>
> Hvilken version bruger du?

3.3 ... version 3 har bla. understøttelse for h.264 stream decoding så
du kan se og optage f.eks. DR HD og andre mpeg4 HD kanaler.

/thomas

Fra : Karl Antz

Dato : 25-12-09 15:49

[snip]

> 3.3 ... version 3 har bla. understøttelse for h.264 stream decoding så
> du kan se og optage f.eks. DR HD og andre mpeg4 HD kanaler.

eyeTV 200 kan desværre kun optage analog, men ikke digital tv ...

Det koster at opgradere fra vers. 2 til vers. 3 - kan desværre ikke
huske hvor meget, men det lønner sig, også selvom man har en eyeTV 200

kh karl
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-12-09 16:40

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
>
> Det koster at opgradere fra vers. 2 til vers. 3 - kan desværre ikke
> huske hvor meget, men det lønner sig, også selvom man har en eyeTV 200

Jeg skal bare bruge min som en harddisk recorder. Har ingen interesse i
at gemme det jeg optager.

Hvad får jeg af fordele ved at opdatere?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-12-09 17:20

> Jeg skal bare bruge min som en harddisk recorder. Har ingen interesse i
> at gemme det jeg optager.
>
> Hvad får jeg af fordele ved at opdatere?

Eyetv 3 har bla. "smart sceduling" så du kan lave søgning på tværs af
kanaler og optage pga. af forskellige kriterier.

/thomas