downloade fra Youtube
Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-12-09 01:30

Hvordan kan man downloade filer fra Youtube til sin iPod Touch? Jeg har
forsøgt med et par musikfiler, som jeg har på mit skrive bord, MEN
hvordan får jeg dem over på min iPOd Touch
Hans

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-12-09 07:32

Hans Houmøller skrev:
> Hvordan kan man downloade filer fra Youtube til sin iPod Touch? Jeg har
> forsøgt med et par musikfiler, som jeg har på mit skrive bord, MEN
> hvordan får jeg dem over på min iPOd Touch

Hvis du har hentet HD-udgaverne som er i MP4 så er det bare hive dem
over i iTunes - check de kan afspilles - og hvis de ikke er kompatible
med din iPod, så bed iTunes om at konvertere.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-12-09 19:23

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Hvis du har hentet HD-udgaverne som er i MP4 så er det bare hive dem
> over i iTunes - check de kan afspilles - og hvis de ikke er kompatible
> med din iPod, så bed iTunes om at konvertere.

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med HD-udgaverne.

Hans

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-12-09 19:40

Hans Houmøller skrev:

> Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med HD-udgaverne.

Kan jeg godt forstå, der står nemlig HQ - høj qvalitet.

Er det bedre?

Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-12-09 19:50

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> Kan jeg godt forstå, der står nemlig HQ - høj qvalitet.
>
> Er det bedre?

Jeg kan selvfølgelig godt afspille, når jeg er på Youtube, men det jeg
får gemt på min harddisk er jo kun en henvisning til de numre, jeg godt
ville kunne høre på min iPod Touch. Hvordan får jeg en brugbar fil hentet?

Hans

Fra : Finn Johannessen

Dato : 23-12-09 12:33

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
> ville kunne høre på min iPod Touch. Hvordan får jeg en brugbar fil hentet?

Prøv at hente det gratis program MacTubes. Det kan ikke bare afspille
YouTube-filer, men oså dowloade (control+klik på Youtube-filen) i tre
forskellige formater, f.eks MP4 og HD, som du så i QuickTime kan lave om
til iPod-format.

Mvh Finn Johannessen

Fra : Finn Johannessen

Dato : 23-12-09 12:33

> [...]

YouTube-filer, men oså dowloade (control+klik på Youtube-filen) i tre
forskellige formater, f.eks MP4 og HD, som du så i QuickTime kan lave om
,
Mvh Finn Johannessen

Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-12-09 23:27

Finn Johannessen skrev:
> [...]
> YouTube-filer, men oså dowloade (control+klik på Youtube-filen) i tre
> forskellige formater, f.eks MP4 og HD, som du så i QuickTime kan lave om

Jeg har været lidt væk fra denne tråd, men er ige nu i gang med at prøve
dit forslag.

Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 28-12-09 00:06

Hans Houmøller skrev:
> Jeg har været lidt væk fra denne tråd, men er ige nu i gang med at prøve
> dit forslag.
>
> Hans

.... og det virker!

Hans