Cappuccinos vandt stor musik-pris i går
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-09 17:22

I går aftes var der jo prisuddeling i Tyskland. Man uddelte "Herberth Roth
Prisen" indenfor flere kategorier.Det fandt sted i musik-showet ES IST SO
SCHÖN EIN MUSIKANT ZU ZEIN.

VINDER PRISEN SOM TYSKLANDS BEDSTE TEENAGE-GRUPPE
CAPPUCCINOS vandt en af priserne, vist nok indenfor kategorien Tysklands
bedste teenage-gruppe

HØR CAPPUCCINOS HER. Denne sang spillede de i showet. Hør sangen i en
optagelse fra et sommershow:
http://www.youtube.com/watch?v=TqP0kwUsmx8&feature=related

Men også sangen "Lady Moonlight" har de vild succes med. Bemærk hvordan de
spiller meget lyttevenligt.
http://www.youtube.com/watch?v=1cocOgkwkkE&feature=related

Det fandt sted i dette årlige show, hvor vi her ser studieværterne, som
forøvrigt selv er en teenage-sangduo. De er Tysklands yngste studieværter.
De er kun 17 og 18 år:
http://www.mdr.de/tv/programm/prog_detail+43208000279738.html

Her kan man forøvrigt se en musikvideo med studieværterne:
http://www.youtube.com/watch?v=tM34_o48w0I

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-09 17:32

meddelelsen news:4b2fa0af$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

NUMMER 1 PÅ HITPARADEN
De er forøvrigt nr.1 på den tyske hitparade:
http://www.youtube.com/watch?v=xCkqzV7vhqQ&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-09 17:54

meddelelsen news:4b2fa2fc$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hvis man er interesseret kan man her få lidt at vide om CAPPUCCINOS
http://www.youtube.com/watch?v=bNTPWiGcQec

HVORDAN SER STATUETTEN UD?
Den statuette som de vandt, kan man se et billede af her. Den vises frem af
NICKI, som også vandt prisen i går aftes. Han synger i stil med Jimi og Rene
http://www.nicki-schwarz.de/news.html

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-09 21:23

meddelelsen news:4b2fa0af$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men også sangen "Lady Moonlight" har de vild succes med.

......men mit link var ikke så teknisk godt. Derfor fandt jeg lige dette
link med samme nummer og dette link er meget bedre - Og da det jo en
landeplage af en anden verden , så mange vil sikkert gerne høre LADY
MOONLIGHT i en ordentlig udgave. Væørsågod.
Jeg synes sangen er så god at englene synger. Mener i ikke det?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-09 21:28

meddelelsen news:4b2fd935$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg synes sangen er så god at englene synger. Mener i ikke det?

HOV! - nu fandt jeg lige et link med den anden sang - her har de godt nok
temmelig nobel påklædning, må man nok antyde.
http://www.youtube.com/watch?v=idUc4I2ftb0&feature=related

I Guder hvor de synger godt, både på "Lady Moonlight" og den her.
Prøjserland er god til det med boyband. Vi kender jo Draufgænger,
Zipfelbuben og Dorfrocker. Det kører bare løs.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-09 21:44

meddelelsen news:4b2fda53$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Jeg fandt lige et link hvor man kan høre alle deres sange på deres cd. Da de
jo nok udvikler sig til en enorm succes og ionteressen for dem vil blive
meget stor, ville det måske være på sin plads med en lille afstemning Hvad
med en lille.....

AFSTEMNING om de 3 bedste numre. Jeg lægger i hvert fald ud:

Min Top 3:
På en 1. plads: Nr. 14: Schönes Mädchen Kann Dich Nicht Weinen Sehn
På en 2. plads: Nr. 15: Dich Erkenn' Ich Mit Verbund'nen Augen
På en 3. plads: Nr. 04: Schenk Mir Den Letzten Tanz

LYT HER: http://www.weltbild.de/3/15858790-1/musik/die-cappuccinos.html

Hilsen Åge