Les Humphries Singers hitter
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-12-09 18:35

Men hvilken gruppe er den rigtige Les Humphries Singers ?

Her er de i 1973: http://www.youtube.com/watch?v=hR5MHHGhyBA&feature=related

og i 2009: http://www.youtube.com/watch?v=MYkahmNBowg

Det er ellers en dejlig lyd de har, hwa?, på 37. år

Hilsenm Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-12-09 18:39

meddelelsen news:4b2d0edd$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Men hvilken gruppe er den rigtige Les Humphries Singers ?
>
> Her er de i 1973:
> http://www.youtube.com/watch?v=hR5MHHGhyBA&feature=related
>
> og i 2009: http://www.youtube.com/watch?v=MYkahmNBowg

UPS!
og her var så lige det tredje link fra 2007:
http://www.youtube.com/watch?v=Ko3U8qPk6ZM

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-12-09 20:48

meddelelse news:4b2d0edd$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Men hvilken gruppe er den rigtige Les Humphries Singers ?
>
> Her er de i 1973:
> http://www.youtube.com/watch?v=hR5MHHGhyBA&feature=related
>
> og i 2009: http://www.youtube.com/watch?v=MYkahmNBowg

Eftersom Les Humphries er død og derfor ikke med længere, så synes jeg
spørgsmålet er lidt omsonst.
Den rigtige gruppe døde selvfølgelig sammen med 'grundlæggeren'

--
Uffe Bærentsen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-09 12:01

> [...]
>
> og i 2009: http://www.youtube.com/watch?v=MYkahmNBowg
>
> Det er ellers en dejlig lyd de har, hwa?, på 37. år

Hej Åge

Jeg syntes ikke rigtigt, man kan tale om, hvem der er / var den rigtige
gruppe. Når en gruppe fylder 10 - 50 år, må det vel være forventeligt, at
der sker en vis udskiftning af gruppens medlemmer.... Så hvem der er den
rigtige, må vel være den aktuelle gruppe... Man kan så diskutere, hvilken
periode, der var den bedste. Det er jo trods alt, samme gruppe, men ikke
nødvendigtvis, samme besætning.... Cliffters var også vældigt glade for
deres nye guitarist... De sagde vist, at han var bedre end den gamle, fordi
han trak gennemsnitsalderen betragteligt ned )))

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-12-09 15:26

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

Jeg syntes ikke rigtigt, man kan tale om, hvem der er / var den rigtige
> gruppe. Når en gruppe fylder 10 - 50 år, må det vel være forventeligt, at
> der sker en vis udskiftning af gruppens medlemmer....

Ligesom min eks, hun omtaler konsekvent Ron Wood som ham den nye i Stones.
Han har også kun været med i ca. 35 år

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-09 12:43

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ligesom min eks, hun omtaler konsekvent Ron Wood som ham den nye i Stones.

He He.... Ja Ja, men trods alt, har hun jo ret )

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-09 05:25

Benny Mortensen wrote:

> He He.... Ja Ja, men trods alt, har hun jo ret )

Nej hun har da ej. Det danske sprog er så smart indrettet, at man kan få en
masse dejlige små nuancer med hvis man bruger det ordenligt. Det korrekte
ville være at kalde ham "den nyeste" og ikke "den nye". Man kan ikke være ny
efter 35 år. Men man kan være nyest eller nyere end de andre.