Hvad har du købt i dag?
Fra : Steen

Dato : 14-12-09 18:24

Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere
Singles A's & B's
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jifwxqqdldhe

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-09 18:37

"Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
> 80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere
> Singles A's & B's
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jifwxqqdldhe

Der er nok ikke mange som lige præsis har købt en cd idag. Men hvis vi
udvidder den til hvilke man har købt sidst, så har jeg for kort tid siden
købt denne cd, som blev hentet hjem fra Holland.

Han er jo på tv konstant og meget fremme. Derfor blev jeg nødt til at købe
en cd-box med ham.

http://www.freerecordshop.be/music/top-100-0600753088036
(Man kan lytte til musikken på denne side)

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-12-09 18:42

"Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
> 80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere
> Singles A's & B's
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jifwxqqdldhe

En liter mælk og en pose kokosmel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-09 19:27

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i en meddelelse
>>

> En liter mælk og en pose kokosmel

To liter mælk (Mini)
En norsk klejne (Fra Danmark)
Et mini-juletræ i spand (Pris: 300 kr., men ville kun give 200 kr. - fik den
efter hårde forhandlinger for 225 kr.)
En risalamande-dessert
2 rejeost fra Muh-ko, nej undskyld fra Buko
2 pålægschokolader (Toms - men det er mine)

Ja det var sån set det hele

Hilsen Åge

Fra : Bo Armand

Dato : 14-12-09 20:09

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> En liter mælk og en pose kokosmel

Kokosmel.....Det smager bare så godt.

Men hvor et bøvl jeg har med og få det i CD afspilleren.

Hilsen Bo Armand

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-12-09 20:29

Bo Armand skrev:

>Men hvor et bøvl jeg har med og få det i CD afspilleren.

Jeg troede det var sværere at få det ud af den igen.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-09 20:51

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men hvor et bøvl jeg har med og få det i CD afspilleren.

ALTSÅååååå........Det skal da ikke i cd-afspilleren. Nu bliver du nok nødt
til at rense den med en liter mælk.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-09 20:55

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Steen" <isteen@googlemail.com> skrev i en meddelelse
>>

> En liter mælk og en pose kokosmel

Der er nok en der skal have kokosmælk til dessert i dag.

Hilsen Åge

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-12-09 19:39

On 14-12-2009 18:24, Steen wrote:
> Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
> 80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere
> Singles A's & B's
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jifwxqqdldhe

Ikke noget i dag. I sidste uge blev det til "Biosphere - Microgravity".

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-12-09 20:03

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ikke noget i dag. I sidste uge blev det til "Biosphere - Microgravity".

Om få minutter køber jeg 10 liter benzin nede ved DårligBrugsens OK-tank, på
havnen.
Inde i selve DårligBrugsen har jeg i dag købt en spandauer med gul
ruskum-snusk i midten. (De fås nemlig også med syltetøj) samt en pose
coop-kaffe til kun15 kr, for at teste kvaliteten. Man bor jo i Vestjylland,
så det må ikke koste for meget. Hov!, der røg også lige en færdigret med
frikadeller i indkøbsvognen. Man havde jo lidt overarbejde i dag, så skal
det være nemt.

Hilsen Åge

Hvad har i købt i dag ?

Fra : Annette Christensen

Dato : 15-12-09 21:44

"Steen" skrev i meddelelsen ...
> Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
> 80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere
> Singles A's & B's
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jifwxqqdldhe

Hvis download fra TDC PLAY tæller med, så Randy Newman - Harps and Angels.

Venligst
Annette

Fra : Peter Christiansen

Dato : 15-12-09 23:44

Steen wrote:
> Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
> 80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere
> Singles A's & B's
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:jifwxqqdldhe

Muddy Waters - Folk Singer, på DVD-audio 24 bit/96kHz :)

mvh
Peter

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-12-09 07:31

> [...]
> Jeg har bestilt en CD-boks med Nazareth.
> 80 numre fra den gode skuffe, med de skotske rockere

Ikke så vanvittigt meget....

Kristian Lilholt - Beyond the horizon
Kristian Lilholt - Coincidance
Kristian Lilholt - Next Summer
Kristian Lilholt - The second return

Der ud over bestilt 3 bokse med Sebastian. I alt 30 CD'er
Samt en dobbelt DVD / CD med Ørkenens sønner

Samt overvejer Lars Lilholt - Smukkere med tiden CD/DVD,
Når jeg alligevel skal ud efter 2 DVD'er....

Hundehotellet, samt Alene hjemme 3....

Men mon så ikke også budgettet er brugt.....
Konen ville nok sige " OVERKILL " )
Men hvad forstand har de på det.....

Men det tør jeg ikke sige til hende, da jeg også overvejer
Led Zeppelins box.

M.V.H....Benny..

Fra : Henrik

Dato : 17-12-09 11:44

"Steen" spurgte i en meddelelse

> Hvad har du købt i dag?

Jeg ville ha' hentet Steffen Brandts "Baby Blue" på LP, men det eksemplar de
havde fået hjem var bøjet i coveret

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 06.12.2009)