Muppets tribute til Queen
Fra : Henrik Laursen

Dato : 14-12-09 16:15

Den her er for fed, en Muppets tribute til Queen og deres
Bohemian Rhapsody, kan ses i HD også.

http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

--
Henrik Laursen

Fra : Martin [TMM]

Dato : 14-12-09 16:31

Hej
On 14-12-2009 16:14, Henrik Laursen wrote:
> Den her er for fed, en Muppets tribute til Queen og deres
> Bohemian Rhapsody, kan ses i HD også.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

GE-NI-ALT !!!

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 14-12-09 16:31

Martin [TMM] skrev:
> GE-NI-ALT !!!

En-ig...

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-12-09 18:42

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> GE-NI-ALT !!!
>
> Mvh
> Martin

SMUKT

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-12-09 16:37

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> Den her er for fed, en Muppets tribute til Queen og deres
> Bohemian Rhapsody, kan ses i HD også.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY
>
> --
> Henrik Laursen

Synes den her er bedre
http://www.youtube.com/watch?v=1i-L3YTeJJM&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-09 22:07

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> Den her er for fed, en Muppets tribute til Queen og deres
> Bohemian Rhapsody, kan ses i HD også.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

Totalt genialt :)

Og for pokker hvor er instrumenteringen tæt op ad originalen, hvis ikke
store dele faktisk ER originalen.

/Alex

Fra : Ralph

Dato : 17-12-09 00:14

> Og for pokker hvor er instrumenteringen tæt op ad originalen, hvis ikke
> store dele faktisk ER originalen.

3:58 det ER Brian May - no doubt.

Hov, havde nær glemt linket:

http://www.youtube.com/watch?v=pcEpdxsWZLA

--
Ralph

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 16-12-09 21:43

> http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY

Ja muligvis et godt nummer, men er nu fjernet, så vi der forsøger pr. 16/12
får desværre ikke mulighed for at se klippet.

SUK, hvor er jeg pissed off over alle de åndsvage copyright regler vi er
tvunget til at leve med.
Ikke at jeg som sådan ikke godt kan se logikken i at der er regler for
ophavsrettigheder mm.
Men lovlige alternativerne lader vente på sig.
Havde da været smart, hvis man kunne se klippet lovligt via en side hos
copyright-indehaver.
Men det tror jeg nu ikke man kan og derfor er jeg pissed off.

Allan

Fra : Henrik Laursen

Dato : 17-12-09 02:17

"Allan S. Olsen" <nuller@goj.net> wrote in

> [...]
> hos copyright-indehaver.
> Men det tror jeg nu ikke man kan og derfor er jeg pissed off.

Det er EMI Scandinavia der ikke har styr på det, for:

ATTENTION MUPPETS FANS...We are working to restore Muppets Bohemian
Rhapsody to our channel ASAP. We apologise for the inconvenience. In the
meantime the video is available via iTunes in Europe, Middle East and?
Africa http://bit.ly/5SZIJT Amazon.com and US iTunes shortly

Den er faktisk fuldt ud lovlig, for "Muppets Studio" ER faktisk
Jim Henson's egne folk der laver de her videos og smider dem op på Youtube,
så hvad de idioter har gang i hos EMI Scandinavia kan man så undre sig
godt og grundigt over.

Men hold øje med:
http://www.youtube.com/user/muppetsstudio

--