Hvor og hvordan klistrer man mpeg-filer sa~
Fra : JJacob

Dato : 02-08-01 22:26

Hvor og hvordan klister man mpeg-filer sammen? Er der nogen der kan
hjælpe med et program og evt. en adresse.= 1k - 1 stk.

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-08-01 22:40

JJacob skrev:
> Hvor og hvordan klister man mpeg-filer sammen? Er der nogen der kan
> hjælpe med et program og evt. en adresse.= 1k - 1 stk.

Bortset fra, at jeg ikke fatter en meter af "1k - 1 stk.", så bør du altid
starte med at kigge på http://www.vcdhelp.com når du arbejder med video på
computeren. Kig efter programmer, der kan 'merge' mpeg-filer.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Morten Steen

Dato : 03-08-01 07:40

Hvis ikke du kan finde noget, har jeg et SUVERÆNT lille program, der
simpelthen bare hedder "MPGJoin". Fylder unden 2 MB så vidt jeg husker.
Metode : Vælg filnavn 1, vælg filnavn 2, og voila! Du har en komplet Fil 3!
Send mig en mail, hvis det er noget.

Morten

Fra : Christian Andersen

Dato : 03-08-01 07:56

Morten Steen wrote:

> [...]
>Metode : Vælg filnavn 1, vælg filnavn 2, og voila! Du har en komplet Fil 3!

Eller starte en DOS-prompt:

copy fil1.mpg+fil2.mpg porno.mpg

Ingen downloads og det virker!

--