Muligvis en svær een.
Fra : Allan S. Olsen

Dato : 08-12-09 23:30

Manden Jørgen De Mylius lavede engang for mange år siden en plade, hvorpå
han kommentere musikken løbende igennem pladen.
Det starter med at en enkelt guitar spilles (svjh) hvorpå Jørgen siger:
Dette er den bedste plade du nogensinde har lavet...

Langsomt lægges flere og flere instrumenter på og det hele kulminere i at
Jørgen vil have en kanon.

Nogen der husker denne og ikke mindst: Hvad hedder dette nummer og kan det
overhoved findes udover i DR's Arkiv ?

Mvh

Allan

Fra : Michel

Dato : 09-12-09 00:25

> [...]
> Jørgen vil have en kanon.
>
> Nogen der husker denne og ikke mindst: Hvad hedder dette nummer og kan det

Jeg beklager, hvis min mail dukker op to gange, men den hedder "Bumpefræs"
(har lige tjekket på nettet).

Mvh
Michel

Fra : Lars Graversen

Dato : 09-12-09 10:12

Ja jeg husker en strofe fra den, hvor han siger : "Et kongerige for en
kanon", En sjov sang !
Lars

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 09-12-09 20:35

> Jeg beklager, hvis min mail dukker op to gange, men den hedder "Bumpefræs"
> (har lige tjekket på nettet).

Jeg siger så mange gange tak.

Mvh.

Allan