Beatles - Rock - Rock`n`roll
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-12-09 10:51

Det her er noget mærkeligt noget.
Jeg kunne forestille mig at gruppen er engelsk og derfor har pengefolk ikke
postet noget særligt i gruppen. Og det synes jeg virker lidt besynderligt.
Hvis gruppen havde været hjemmehørende i
Prøjserland, så havde slagerfolk postet euroer i gruppen og lanceret dem på
tv og de havde blevet noget meget stort, med topprofessionelle musikvideoer.
Det er udenfor al diskussion.
På disse videoer er sceneoptræden dog præget af et nøje afstemt sceneshow
efter nedskrevet drejebog. Der er uahh-kor og svingen og dansen
på præsise tidspunkter. Eneste mystiske noget er at gruppen ikke har
professionalitet i forbindelse med videofremstillingen.

HER SPILLES DER BEATLES, så pudset drysser ned fra loftet, hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=3OvoS47PuBM&feature=related

Men disse to er også ret gode:
http://www.youtube.com/watch?v=5MpK0OkeLJ0 (Save the last dance for me)
http://www.youtube.com/watch?v=VarrljHLryo (Please Mr. Postman)

Her JOHNY BE GOD http://www.youtube.com/watch?v=tMOiHuSAqmY&feature=related

I Guder. de kan også spille ELTON JOHN. krokodilleRock
http://www.youtube.com/watch?v=WpM2nD3iEQA&NR=1

Shes a lady TOM JONES
http://www.youtube.com/watch?v=NbsuXiVBU6g&feature=related

LABAN - Det er hans kys www.youtube.com/watch?v=TFsNWsRUuHk&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-12-09 11:14

meddelelsen news:4b1a2d12$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hvad med MAMAS AND THE PAPAS
California dreaming
http://www.youtube.com/watch?v=xmhKyqS3X4M&feature=PlayList&p=DFA3EBC05DE651B9&playnext=1&playnext_from=PL&index=26

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-09 11:22

meddelelse news:4b1a2d12$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det her er noget mærkeligt noget.

Ja, i den grad. GYYYYS!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-12-09 14:01

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=tMOiHuSAqmY&feature=related
>
> I Guder. de kan også spille ELTON JOHN. krokodilleRock

Hej Åge...

Tja, lad os sige det på den måde....

Kan han få noget godt ud af de næste par år, og hans stemmeovergang
ikke ødelægger det hele, så er der et godt potentiale at arbejde videre med.
Pigerne... Tja, det er lidt svært at se endnu, deres bevægelser virker
stadig
lidt overdrevne... Men slet ikke så dårligt i den alder....
Faktisk behersker de åbenbart rimeligt mange instrumenter, og med en
rimelig sikkerhed... Stemmerne, de skal nok blive rimeligt gode....
Men om nogle af dem, lige får stemmer, der gør dem til noget specielt,
er nok lidt tidligt at sige.... Men middel med et pænt plus...
Bliver spændende at se, om vi hører mere til dem.

Hvor er de oprindeligt fra ???? Mexico, ????

M.V.H... Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-12-09 15:38

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Bliver spændende at se, om vi hører mere til dem.
>
> Hvor er de oprindeligt fra ???? Mexico, ????

Her i dette klip hvor de var i CBS THE EARLY SHOW bliver der sagt "Florida"
i starten. Og at byen er "San Vega" eller noget i den retning. Det er svært
at høre og jeg kaqn ikke finde en by som skulle hedde sådan.
http://www.youtube.com/watch?v=QjHLjN2Ypec&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 06-12-09 23:30

Hej,

> Det her er noget mærkeligt noget.

Der er meget mærkeligt på YouTube. Og jeg har jo det princip, at børn skal
ses - ikke høres. Men de unge mennesker gør det i betragtning af deres alder
skam udmærket, selv om der er plads til forbedring, hvis de skal udgive en
cd . Og hvem ved om de bliver verdenskendte om 5 år, hvor de måske har
fået lidt bedre sangstemmer. Det er sket før...

Mange hilsner
Michel

PS! Hvad mærkelige indfald angår, så er jeg rent faktisk (og det er ikke en
spøg) opkaldt efter den belgiske Melodi Grand Prix sang fra 2003:
http://www.youtube.com/watch?v=Yj79OoDk7PI&feature=fvw . Ja, det har jeg
selv valgt at gøre, men jeg synes "Sanomi" er et kønt mellemnavn, og Urban
Trad, der sang den, er begejstrede over, at der er en sindsyg dansker, der
har valgt at lade sig opkalde efter en MGP-sang sunget på et konstrueret
sprog, så "Sanomi" betyder intet.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-12-09 15:53

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen
> Hej,

> Der er meget mærkeligt på YouTube.

Jo, men det er jo ikke det jeg mener. Det jeg synes er mærkeligt er, at
denne gruppe ikke er blevet opdaget af penge-folk. Det er jo nogle
jammerligt producerede videoer. Hvorfor har penge-folk ikke postet euroer i
denne gruppes videoproduktioner. Vi kan jo alle høre at denne gruppe har
noget at byde på. Musikken skal bare finpoleres.
Jeg mener, tyskerne plejer f.eks. nok at skovle euroer sammen når de ser
sådan en gruppe. Så får den hele pengekassen og de får optræden i tv - og så
kører toget.
Måske amerikanerne ikke gidern sådan noget musik, på samme måde som tyskerne
gør. Jeg ved det ikke.

Hilsen Åge