Søgefunktion i FP
Fra : Steen Høgfeldt

Dato : 02-08-01 20:10

Når jeg bruger Frontpages indbyggede søgefunktion kommer svaret tilbage med
engelsk tekst.

Eksempl kan ses på:

http://www.steka.dk/Start/Start_ramme_side.htm

Gå under søgefunktion og prøve f.eks at søge på: lighter

Hvor kan man oversætte dette svar til dansk

Håber på hjælp

Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-01 21:46

Thu, 2 Aug 2001 21:10:14 +0200, skrev "Steen Høgfeldt"
<445310876@adslhome.dk>:

>Hvor kan man oversætte dette svar til dansk

Det kan man mig bekendt ikke.

Det skulle have noget at gøre med den FP Extensions
serverudvidelse, der er installeret på serveren er en dansk eller
engelsk.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Benny Knudsen

Dato : 03-08-01 13:25

"Steen Høgfeldt" <445310876@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber på hjælp
>
> Steen
>
> Jeg har haft den samme problemstilling, men med omvendt fortegn (ønsker
engelsk tekst, fra en dansk FrontPage). Og ifølge min søgning, så jeg et
sted hos Microsoft, hvor man kunne downloade en "language" file til
serverextensions. Men om dette hjælper i denne specifikke situation, ved jeg
ikke, da min søgning kun var til fremtidig brug og derfor endnu ikke er
afprøvet.

Med Venlig Hilsen

Benny Knudsen

Fra : Benny Knudsen

Dato : 03-08-01 13:38

"Benny Knudsen" <im@work.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Benny Knudsen
>

> Okay okay, nu fandt jeg adressen, så kan du selv læse om det ikke skulle
være det, der er dit problem...))

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnservext/h
tml/msgsWin.asp

Endnu mere venlig hilsen

Benny Knudsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-08-01 15:06

> være det, der er dit problem...))

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnservext/h
> tml/msgsWin.asp

Man kan godt få en dansk søgefunktion, men der er ingen vej uden om end at
udbyderen indsætter /opdaterer de nævnte extensions til en dansk version
hvad det angår. Det tager rundt regnet to minuter at foretage den handling
fra udbyderens side, inklusive at hente det hjem, men som alle steder er det
udbyderen, der afgør om han/hun vil prioritere det så højt at man vil
imødekomme ønsket.

Med venlig hilsen
Arne H. Wilstrup