Andet multimedie
bentjuul 3670
Jeg mgl. nogle ordentlige flag istedet for~
Fra : p k c

Dato : 02-08-01 21:01

der er vist på

http://www.boat4you.dk/design/default.asp

de er uldne i kanten fordi de tidligere har være med hvid baggrund -

Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle pæne, uden hvid baggrund - (gerne
magen til)

Jeg skal bruge dansk tysk og engelsk

På forhånd - mange tak.

Per Krabbe
www.boat4you.dk

pkc@boat4you.dk

Fra : Chief

Dato : 05-08-01 16:09

Se din mail .. ;)

/Chief

Fra : Anders Dam

Dato : 13-08-01 13:23

> de er uldne i kanten fordi de tidligere har være med hvid bggrund -

www.altavista.dk kan du med en søgning på 'flag' efter billedfiler, vælge
om det må være sort/hvid, grafik, photos o.a. (mest til andre
formål end dit går jeg ud fra) hvilket giver dig en masse sider med
billeder af flag som du så kan bladre igennem til der dukker noget brugbart
op. Alternativt kan du gå direkte efter hvert flag ved f.eks.
at søge på 'union jack' og 'dannebrog'...og whatever det tyske hedder.

Når du har fundet noget godt så gemmer du det på din harddisk
og har således et udemærket udgangspunkt for at bryde nogles
ophavsrettigheder i det øjeblik du bruger dem på din internet side.
så husk blot på at 'information wants to be free'.

skulle du ikke succere i din task så mail: muzelic7@hotmail.com

jeg har nogle rigtig flotte udgaver af de flag du søger. -fra nettet

mvh
muzelic7