Hejsa
En af mine bekendte har en HP Pavillion laptop. Den er godt 2 år gammel
og skærmen er nu blot sort, men med en ekstern skærm virker den fint. På
HP's hjemmeside gøres der opmærksom på fejlen, og modellen er faktisk
også med i "den udvidede garanti" som de kalder det. Men vi har fået
afslag fra HP, om at få den lavet uden regning, da den er over 24
måneder. Nu er problemet bare, at man ikke er blevet gjort opmærksom på
fejlen, ved f.eks. hjemkaldelse eller lign.
Kan det passe at de kan nægte at reparerer den uden beregning, når de
har erkendt en produktionsfejl?
Udsnit af svar fra HP
Computeren er uden for den udvidede garanti på 24 måneder fra købsdatoen
(23/7 -07).
For at få støtte til din computer mail support fra
www.hp.se / FAQ eller
kontakt vores betale støtte til 90 0 13 14 04 (4.80 kr / min).
HP's begrænsede garanti, udvidet service
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=sv&dlc=sv&cc=se&docname=c01118310
--
Søren Bay -
http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg -
http://shop.flyingfish.dk
Modeltogklubben Frichs -
http://www.mtkfrichs.dk Dejligt rækkehus til
salg i Lystrup ved Århus: -
http://www.flyingfish.dk/tilsalg.htm