Søger film
Fra : Marteris

Dato : 03-12-09 12:33

Jeg søger en film. Jeg kender kun handlingen. Hvis nogen genkender og
evt. kan titlen på filmen ville det være fantastisk

Here goes: En rig kvinde og hendes mand tager på ferie til Afrika.
Manden ser sit snit til at kaste kvinden for alligatorerne, for at
kunne "arve" hendes rigdom. Manden rejser derefter hjem sikker på at
hans kone er død, men kvinden overlever, dog noget medtaget efter
mødet med alligatorerne. Hun møder en en plastiskkirurg, som giver
hende et nyt flot ansigt. Hun rejser derefter hjem for at tage hævn.
Ingen kan genkende hende udover hende og mandens hund.

Jeg håber denne forklaring af historien kan hjælpe

Hilsen Maria

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-09 21:07

"Marteris" <mariamaj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ingen kan genkende hende udover hende og mandens hund.
>
> Jeg håber denne forklaring af historien kan hjælpe

Den danske titel er slangen i paradiset, den blev vist genudsendt forrige
år.

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-09 21:09

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Marteris" <mariamaj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den danske titel er slangen i paradiset, den blev vist genudsendt forrige
> år.

Og den hedder (vist) Return to Eden, den er australsk og blev sendt som
miniserie.

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-09 19:53

[...]

Det skulle være den her.

http://www.imdb.com/title/tt0085079/

--

mvh kimilar

Fra : Kim2000

Dato : 04-12-09 20:09

"kimilar" <kimilar at gmail dot com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ingen kan genkende hende udover hende og mandens hund.
>
> Jeg håber denne forklaring af historien kan hjælpe

Og en parodi på den var da vist She-devil med Rosanne Barr og Merel Streep
der kom et par år efter.

Fra : Heidi

Dato : 05-12-09 07:27

Kim2000 wrote:

> Og en parodi på den var da vist She-devil med Rosanne Barr og Merel
> Streep der kom et par år efter.

Bare lige lidt facts: She-Devil er oprindeligt en bog skrevet af Fay
Weldon (The Life and Loves of a She-Devil), og er filmatiseret i to
udgaver - den første som tv-serie med samme titel som bogen
http://www.imdb.com/title/tt0098849/ , og den anden, She-Devil, med
Meryl Streep og Roseanne. Så She-devil er nok nærmere en parodi på den
første version (tv-serien) og har ikke noget med Return to Eden at gøre

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 05-12-09 07:30

Heidi wrote:

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0098849/ , og den anden, She-Devil, med
> Meryl Streep og Roseanne. Så She-devil er nok nærmere en parodi på den

Eller - ikke en parodi som sådan, men en mere humoristisk udgave end
tv-serien.

--
Heidi