Ringenes Herre
Fra : Tove Krieger

Dato : 01-12-09 22:59

Jeg faldt over dette link på nettet.: www.bornofhope.com.

Det er en film der *kun* vises på nettet, og den omhandler Aragorns far
Arathorn. Han bliver spillet af en dansk skuespiller Christopher Dane.

Det kunne jo være at der var nogen der var interesserede. Jeg har indtil nu
kun set de første 10 minutter, og den ser da ud til at være vældig god, så
jeg vil se resten af filmen i morgen.

Der er en omtale af filmen på denne side.:
http://vip.tv2.dk/article.php/id-26799511.html

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henrik Laursen

Dato : 02-12-09 11:32

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in

> [...]
>
> Det er en film der *kun* vises på nettet, og den omhandler Aragorns
> far Arathorn. Han bliver spillet af en dansk skuespiller Christopher

Hvis du er politibetjent og beder om at se hans pas, så opdager man at
der står: Lars Knudsen

Lidt fis at han har taget sig et alias i håb om de store udenlandske
roller, for når man ser på hans profil på IMDB, så har det stort set
ikke hjulpet en dyt.

--
Henrik Laursen

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-12-09 12:32

In news:Xns9CD5754A2B170loaded247@193.202.122.166,
Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in

> Hvis du er politibetjent og beder om at se hans pas, så opdager man at
> der står: Lars Knudsen

Ja, det så jeg skam godt. Det er han jo ikke den første skuespiller der har
gjort. Thomas Eje kaldte sig jo også Tom Dane da han var i USA, men det gik
så ikke helt ikke efter forventningerne. Mange af de udenlandske
skuespillere er også født med et andet navn, så det skal man ikke regne så
meget med. Det er trods alt talentet der er afgørende.

> Lidt fis at han har taget sig et alias i håb om de store udenlandske
> roller, for når man ser på hans profil på IMDB, så har det stort set
> ikke hjulpet en dyt.

Det bliver jo også gjort tydeligt, at hans hidtidige roller ikke har været
så imponerende, men alting begynder jo i det små. Det kan da være at han i
det lange løb bliver en ny Viggo Mortensen, som jo også måtte kravle før han
kunne gå.

Fra : Kim2000

Dato : 02-12-09 18:27

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> så jeg vil se resten af filmen i morgen.
>
> Der er en omtale af filmen på denne side.:

I betragtningen af at film som 2012 Supernova
(http://www.imdb.com/title/tt1479847/) kan udgives kommercielt så er det
underligt at denne film ikke kan.