Sonofon`s hjemmeside/FWA
Fra : Bjarne larsen

Dato : 02-08-01 20:24

Hej

Når det er muligt, ved telefonisk henvendelse til Sonofon at få oplyst om
man kan få FWA eller
evt. hvornår det bliver muligt, så forstår jeg ikke rigtigt, at de ikke
opdaterer deres hjemmeside med disse oplysninger,
så vidt jeg kan se er den seneste opdatering fra d. 20 06 01 hvad FWA
angår(eller er det bare mig ,som ikke kan finde
de rigtige sider)
Denne mulighed ville da gøre livet meget lettere for deres
supportmedarbejdere og sikkert glæde mange, der som jeg venter spændt på om
der er FWA dækning i ens lokalområde.

Hilsen
Bjarne

Fra : Thomas Rubin

Dato : 02-08-01 21:17

Hi all...!!

Snakkede idag med en ekspedient fra en Lokal Sonofon Forretning (Slagelse) Han
var noget overrasket over at
jeg kunne fortælle at man som privat kunde skulle kunne blive tilbudt FWA fra
Primo Aug....Han var sikker på at
det først var fra Okt........Og at det var firmakunder der kunne få fra
Aug......Meeeennn Ka det nu passe..???
Jeg gad ikke vente 20 Min. i slusen til deres kunde(SKOD)service...!!

Hvis nogen for bekræftet noget ...POST PLZ ASAP.....!!!!

Cu
Thomas

Fra : Morten

Dato : 02-08-01 22:53

Til Thomas. Jeg postede et indlæg på "Sonofon FWA ! Har du tjecket om du kan
få det ?" 19:45, men uddyber gerne

Der er pt. FWA dækning på næsten hele Fyn og dele af både Jylland og
Sjælland. Bjarne har desværre ret i at hjemmesiden ikke er blevet opdateret
efter lanceringen af FWA for private 1/8 men det skulle den bliv engang
iløbet af natten! Der vil ikke med denne opdatering komme mulighed for at
tjekke dækningen online, men det er et værktøj som kommer senere.

Summa summarum - private kunder kan få FWA NU såfremt der er "line of sight"
på deres adresse! Du er bare nødt til at ringe til Sonofon for at tjekke
dette samt for at bestille produktet! Som tidl. skrevet skal du bare taste 4
for internet som "damen" siger. Så kommer du igennem til de rette folk og
der skulle ikke være SÅ lang ventetid!!!

Mvh Morten

Fra : Mette Nihøj

Dato : 03-08-01 10:44

> Der er pt. FWA dækning på næsten hele Fyn og dele af både Jylland og
> Sjælland.

nu kan man se noget her:

Fra : Keld Broe

Dato : 03-08-01 10:45

"Mette Nihøj" <mettenihoej@hotmail.com> wrote in message

> nu kan man se noget her:

hov.. den skulle ikke sendes der... men her er linket

http://mobilportal.sonofon.dk/portal/SONOFON_Bredbaand/kan_du_faa_bredbaand.
asp?updatemenu=0

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 03-08-01 11:05

Jeg synes, Sonofon's hjemmeside er mere eller mindre amatør-agtigt lavet.
Den er grim og komplet umulig at finde rundt i.

Fra : Peter forsat

Dato : 03-08-01 14:02

Din mor er sikkert lige så grim som deres hjemmeside

Rasmus Modsat <canute@***SPAM_NO_THANK_YOU***f2s.com> wrote in article
<3b6a76d2$0$44111$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 03-08-01 18:49

"Peter forsat" <khp@hotmail.com> wrote:

> Din mor er sikkert lige så grim som deres hjemmeside

Så så, lille ven.
Er det én af webdesignerne af Sonofon's hjemmeside, vi har her?

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 04-08-01 20:40

On Fri, 3 Aug 2001 13:01:44 +0000 (UTC), "Peter forsat"
<khp@hotmail.com> wrote:

<tager-sig-til-hovedet.mpg>

--
Med venlig hilsen / Best regards