Kokken etc.
Fra : Per Vadmand

Dato : 27-11-09 09:51

Er der nogen her, der har set "kokken, tyven, hans kone og hendes elsker?"
Jeg så den i går - en sælsom oplevelse.

Per V

--
Min nye roman "Mit liv som fugl - eller - Mikael Helmers besynderlige rejser
i tid og rum" er ude den 12.november på forlaget Attika.

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 27-11-09 22:44

Per Vadmand skrev:
> Er der nogen her, der har set "kokken, tyven, hans kone og hendes elsker?"
> Jeg så den i går - en sælsom oplevelse.

Jeg synes at det er en fantastisk, original film.

Imponerende scenografi.

/Lars

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-11-09 23:17

Lars Kongshøj skrev bl.a.:

> Jeg synes at det er en fantastisk, original film.

Enig. Jeg husker ikke meget af den, men jeg kan se, jeg gav den 8
stjerner i IMDb.

--
Jørgen Grandt

Risikoen ved at gå i alt for små sko er at
det ikke kun er tæerne der tager skade!

Fra : Jesper

Dato : 28-11-09 09:44

Per Vadmand <perve@pervadmand.dk> wrote:

> Er der nogen her, der har set "kokken, tyven, hans kone og hendes elsker?"
> Jeg så den i går - en sælsom oplevelse.
>
> Per V

Sælsom? Det er et mesterværk, ufatteligt flot lavet. Og så smider Helen
Mirren kludene i den!
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Peter Heide

Dato : 29-11-09 03:45

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> ..................Og så smider Helen
> Mirren kludene i den!

Har du nogle screenshots ?

Fra : Morten Steen

Dato : 02-12-09 17:45

> Har du nogle screenshots ?

Den var ikke noget for mig, men jeg var heller ikke mere end 18-20 år da jeg
så den. Flot, men meget speciel.

Til Peter : http://www.celebritymoviearchive.com/tour/source.php/1918

Morten