Sort fredag
Fra : Morten Lind

Dato : 27-11-09 03:41

Ca. 5% rabat på udvalgte varer - det er vel OK, hvis man alligevel skal
handle og er i besiddelse af kontanterne.

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-12-09 00:12

> Ca. 5% rabat på udvalgte varer - det er vel OK, hvis man alligevel skal
> handle og er i besiddelse af kontanterne.

Det eneste, jeg ærgrede mig lidt over, var Elgato Hybrid TV. Den var sat
ned fra ca. kr. 1.000,- til ca. kr. 750,-, og vi har lige købt en for en
måned siden til vores søn.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lyrik

Dato : 01-12-09 03:20

On 1 Dec., 00:12, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Det eneste, jeg rgrede mig lidt over, var Elgato Hybrid TV. Den var sat
> ned fra ca. kr. 1.000,- til ca. kr. 750,-, og vi har lige k bt en for en
> m ned siden til vores s n.

> Henrik M nster
> Esbjerg
> Danmark
Ser ud til at du så bare mangler et responsivt tastatur.

Hilsen
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-12-09 17:36

Lyrik skrev:

> Ser ud til at du så bare mangler et responsivt tastatur.

Nok mere et opsætningsproblem med dit program. Jeg ser fint Henriks
danske bogstaver, med Thunderbird.

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-12-09 23:58

> Nok mere et opsætningsproblem med dit program. Jeg ser fint Henriks
> danske bogstaver, med Thunderbird.

Aha. Jeg lignede lige et stort spørgsmålstegn et øjeblik
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-12-09 01:24

Morten Lind skrev:
> Ca. 5% rabat på udvalgte varer - det er vel OK, hvis man alligevel skal
> handle og er i besiddelse af kontanterne.

Der var rigtigt mange gode tilbud hos Fona i Århus, og alt havde længe
åbent. Jeg skulle dog ikke have noget, men det var sjovt at kigge.