Jennifer Tilly film
Fra : Michael 'silver'

Dato : 26-11-09 00:35

Hejsa gruppe.

Hvilke film har Jennifer Tilly spillet en rigtig lækkerbidsken af en femme
fatale i?.

Kender selv til Bounds og Fuld af Løgn, men findes der andre hvor hun oser
af sex og kvindelighed?.

Mvh
Silver.

Fra : Steen

Dato : 26-11-09 15:30

On 2009-11-26 00:34:54 +0100, "Michael 'silver'"
<dsl469016@vip.cybercity.dk> said:

> Hejsa gruppe.
>
> Hvilke film har Jennifer Tilly spillet en rigtig lækkerbidsken af en femme
> fatale i?.

Det gør hun vel nærmest altid ;-/
Jeg er ikke til ædre kvinder - men hun er en kvinde der kunne få mig
til at længes efter en ældre (end mig) quinde

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-12-09 10:12

Michael 'silver' skrev:

> [...]
> femme fatale i?.
>
> Kender selv til Bounds og Fuld af Løgn, men findes der andre hvor hun

'Dancing at the Blue Iguana' viste TV2 for et år eller to siden:
http://www.imdb.com/title/tt0217355/

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-12-09 21:25

"Michael 'silver'" <dsl469016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvilke film har Jennifer Tilly spillet en rigtig lækkerbidsken af en femme
> fatale i?.

Jennifer Tilly stor lige ved siden af ordet mums i min ordbog.

Kom til at tænke på de der Chucky films. Om ikke andet, så er hun da ret
fatal i de film

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-12-09 21:26

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message

> "Michael 'silver'" <dsl469016@vip.cybercity.dk> wrote in message
>
> Jennifer Tilly stor lige ved siden af ordet mums i min ordbog.
står