Erfaringer søges..
Fra : Rex

Dato : 02-08-01 19:07

Er der nogen der har erfaring med dette..

Da det lyder næsten for godt til at være sandt, er jeg meget skeptisk.

Håber på at der er nogen der HAR det og kan sige god for det før jeg
bestiller...

se på:
http://www.dixanet.dk/

--
Enjoy Life
Rex

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-08-01 19:27

"Rex" <rex03@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med dette..

Nej, de har vist ingen reelle kunder endnu

> Da det lyder næsten for godt til at være sandt

Det er det sikkert også

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : A. Anonym

Dato : 03-08-01 12:49

> Er der nogen der har erfaring med dette..

se evt. dk.edb.internet.udbydere.xdsl

> Da det lyder næsten for godt til at være sandt, er jeg meget skeptisk.
>
> Håber på at der er nogen der HAR det og kan sige god for det før jeg
> [...]

Hvis de var i mit område ville jeg bestille med det samme. De kan gøre det
så billigt bl.a. fordi de har et andet samarbejde end de andre
teleoperatører om stor båndbredde via. lysledere og har mange penge i ryggen
og kan køre med underskud i starten i lang tid. Dvs. at investorer betaler
en del penge for at du kan få så god internetforbindelse og gratis telefoni.
De bruger også IP telefoni, så der er kun en ADSL forbindelse, hvor den
specielle boks sørger for at telefonien kører via IP. Senere har de tænkt
sig at tjene penge på forsk. services (video on demand fx?).

Fra : Dan

Dato : 04-08-01 13:41

Det lyder ikke helt rigtig, men såfremt det er rigtig det de skriver på
deres hjemme side, så skal jeg også have det. Vil prøve at ringe til dem på
Mandag..

Dan...

Fra : Rex

Dato : 04-08-01 19:01