SONOFON FWA PRISER
Fra : Morten

Dato : 02-08-01 18:46

Her er priser mm. for Sonofon FWA:

Oprettelse Downstream Upstream Pris
MB inkluderet

399,- 256 kbit/s 128 kbit/s 349,-
1000 MB
399,- 512 kbit/s 128 kbit/s 429,-
2000 MB
750,- 1 Mbit/s 256 kbit/s 529,-
4000 MB
750,- 2 Mbit/s 512 kbit/s 729,-
8000 MB
750.- 4 Mbit/s 1 Mbit/s 1995.-
12000 MB

Lejen af udstyret er med i den månedlige abonnementspris! Oprettelsen kommer
efter mine oplysninger til at koste er inklusiv tekniker som opsætter
parabol, trækker kabler, tilslutter og tester mv. Eneste krav er at du skal
have et fungerende og ledigt netkort!

Mvh Morten

Fra : Gerner

Dato : 02-08-01 22:46

On Thu, 2 Aug 2001 19:45:49 +0200, in dk.edb.internet.udbydere, "Morten"
<nupper@hotmail.com>:

> [...]
>efter mine oplysninger til at koste er inklusiv tekniker som opsætter
>parabol, trækker kabler, tilslutter og tester mv. Eneste krav er at du skal

Og den 29 sm. fik denne liste.