Ansvar ved væltet træ ???
Fra : Is

Dato : 19-11-09 18:59

Hej

Hvordan forholder det sig med ansvar og forsikring ved et væltet træ,
som står på privat grund/have ??

Og er der forskel på om det falde ud på vejen og rammer en bil i
faldet ??

Eller

Træet er væltet ud på vejen, og en bil derefter køre ind i det væltede
træ ??

Hvad hvis et træ der står på min grund, falder ned på min bil ??

Erik Isager

Fra : KT

Dato : 19-11-09 19:11

Medmindre du har svigtet (eller naboen har) din vedligeholdelsespligt er det
jo bare bad luck at et træ tilter - en kaskoforsikring er svaret!

Knud