Knowing - megaspoiler -
Fra : Kim2000

Dato : 20-11-09 14:02

Efter 10 min: Lovende
Efter 20 min: Spændende
Efter 40 min: Kæft den er sej, den bedste film jeg har set i år.
Efter 45 min: Åh nej, nu kammer det over i rumskibe og aliens. måske?
Efter 1:02: Fed, filmen er tilbage op sporet igen.
Efter 1:14: Man har en mistanke om denne her film ikke rigtig kan slutte på
en ordentlig måde. Men det er skidespændende.
Efter 1:16: Åh gud, noget pladder om udenjordisk liv der vil redde Jorden.
Selvom det hele indtil videre er spændende, så er det godt nok ved kamme
over i noget usandsynligt pladder.
1:22: De har opdaget at verden vil gå under, fint nok, men nu er man
virkelig malet op i en krog, hvordan skal man slutte filmen på en ordentlig
måde? Spændende dog fortsat.
1:35: Skidespændende
1:42: Manner hvor et antiklimaks.... 8 minutters langgaber for at få børnene
ombord på et rumskib.
1:54: Hele planeten er ødelagt, men vi skal fortsat slæbes igennem endnu
mere afslutning. Og endda nu med livets træ.

Altså nogenlunde 90% skdiespændende film og så en flad afslutning som gør at
de første 90% falder til jorden med et brag.

Fra : Michael

Dato : 20-11-09 19:51

HAHAHAHA!!, en af de fedeste anmeldelser af en film jeg nogensinde har læst
:D, godt gået Kim2000 ;D.

Er iøvrigt 100% enig med hele forløbet :).

Mvh
Silver.

Fra : Kim2000

Dato : 21-11-09 08:12

"Michael" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> HAHAHAHA!!, en af de fedeste anmeldelser af en film jeg nogensinde har
> læst :D, godt gået Kim2000 ;D.
>
> Er iøvrigt 100% enig med hele forløbet :).

Takker mange gange.

Det er sådan en film som jeg sidder efterfølgende og bliver vred over.
Samtlige anmeldelser jeg har fundet på nettet siger det samme og af samme
grund sables den ned. Måske skulle man have lyttet til testpublikumet. Man
kunne have stået med Cages bedste film de sidste 4-5 år hvis man havde
ændret minimalt manuskriptet. øv øv øv.

Fx at de i stedet for rumvæsnerne havde fundet en dyb dyb hule og have søgt
tilflugt dernede og man så havde sluttet af med at folk kom op igen efter
ildstormen eller noget i den stil, eller ganske enkelt bad luck sonnyboy. At
kende fremtiden er ikke nok til at ændre den.

Fra : Michael

Dato : 23-11-09 19:46

> [...]
> ildstormen eller noget i den stil, eller ganske enkelt bad luck sonnyboy.
> At kende fremtiden er ikke nok til at ændre den.

Jep...er selv godt utilfreds med filmen, jo det er da flot og egentlig
ganske tankevækkende om det kunne lade sig gøre hvis vi nu var udset til at
uddø som race på jorden.

Men savner en film hvor alt bare er noget lort og der er ingen udvej, en
film der virkelig vil gå i dybden på de personer der medvirker så man kan
genkende sine egne træk hvis det gik som det gik (ville blive superegoist og
skyde til højre og venstre for derefter at stå på en bakketop og beskue
ødelæggelsen hvis det var mig :D).

Bevares, der var nogle gode tidspunkter i filmen, som du også selv nævner og
jeg gik ind til den uden at have set eller hørt noget andet en end kort
teaser på tv, og var selv på kanten af sædet flere gange. Men igen, savnede
det der fede twist der ville få mig til at gale af grin eller blive godt
chokeret, kan ikke skrive hvad det lige skulle være men i kender sikkert
fornemmelsen.

Ved godt der netop VAR et twist, men savnede en anden slags :).

Mvh
Silver.

Fra : Peter Heide

Dato : 20-11-09 20:19

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 1:54: Hele planeten er ødelagt, men vi skal fortsat slæbes igennem endnu
> mere afslutning. Og endda nu med livets træ.

Lyder som anmeldelse der også kunne passe fint til 2012 minus rumskibene og
aliens.

Fra : Michael

Dato : 23-11-09 19:47

> Lyder som anmeldelse der også kunne passe fint til 2012 minus rumskibene
> og
> aliens.

2012 er de gange jeg spolede i filmen...

Fra : Peter Christiansen

Dato : 22-11-09 13:16

Kim2000 wrote:

> [...]
>
> Altså nogenlunde 90% skdiespændende film og så en flad afslutning som
> gør at de første 90% falder til jorden med et brag.

Hehe, godt skrevet. Jeg er 100% enig. Den virkede rigtig lovende, men
faldt til jorden med et KÆMPE brag.

mvh
Peter

Fra : Zeki

Dato : 24-11-09 19:09

"Peter Christiansen" <christiansendk@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Den virkede rigtig lovende, men faldt til jorden med et KÆMPE brag.

Fordi den ikke endte lykkeligt som den typiske Hollywood-film?

Fra : PerX ...

Dato : 24-11-09 23:52

In article <4b069334$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, kim2000
@mail.dk says...
> [...]
>
> Altså nogenlunde 90% skdiespændende film og så en flad afslutning som gør at
> de første 90% falder til jorden med et brag.

Sådan er det jo.

Jeg håber 2012 har mod til at udslette os alle! *g*