Kommunikationsproblem
Fra : ___P.Sir

Dato : 19-11-09 22:49

Min søn skal til Australien på high school. Vi har kommunikeret med familien
dernede hidtil - men pludselig kan vi ikke snakke sammen mere. Når jeg
skriver derned, kommer min mail tilbage som "re" - men intet svar, kun den
tekst jeg selv har sendt.
Har haft andre til at prøve det samme, med samme resultat. MEN - min søn
selv bruger "microsoft live", og der er kontakten intakt. HVORFOR?
Hvor ligger fejlen mon? Her eller i Australien? Jeg bruger Outlook 2003, ved
ikke hvad de bruger dernede. Men mærkeligt at sønnen via Live kan
kommunikere, når vi ikke kan via Outlook?
preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Ole C

Dato : 19-11-09 23:42

___P.Sir skrev blandt andet:

> [...]
> 2003, ved ikke hvad de bruger dernede. Men mærkeligt at sønnen via
> Live kan kommunikere, når vi ikke kan via Outlook?

Måske australierne skriver i html og dit mail-program kun kan vise
almindelig tekst?

--
vh
Ole C