Foto
IBM760 5420
Teil 3020
tyveri ;o)
Fra : smileymas

Dato : 09-11-09 19:01

Lonely planet har stjålet alle mine billeder
og hele min text (incl stavefejl)-- ?
http://hotels.lonelyplanet.com/hotel/availability/?SearchDetails=K!10000!1.6.15.2.3.4.5.8.9.10.11.12.13.14!-1!2140!!!-1!-1!-1!-1!13..!!!57.59.27.4.52!!&PreviousSearchId=-1&HotelId=1308872
Wow sikke et fedt langt link.
Nå ja det er ikke Taj Mahal, men hvis man har brug
for et centralt sted, med hjerte, så er det perfekt.
Det er muligt at finde retur billetter til Delhi
til noget der ligner 3-3.500,- kr her i vinter.
Indien er imo verdens mest fotogeniske land, så
hvis nogen har trækninger i udløser fingeren,
er det nu man skal beslutte sig. Indenrigsfly
er blevet meget meget billig, hvis de bestilles
mere end 30 dage i forvejen. De gamle engelske
tog er en oplevelse, eller folk der ikke vil så
tæt på de lokale kan køre Indien tyndt for 1 kr
pr km, incl privat chauffør i en bestemor sofa
Ambassador. Himalayia bjergene i nord til strandende
og floderne i syd, 6 stjernet luksus eller med en
ryksæk og smil. Næsehorn, elefanter og mere end 500
fuglearter.. Folk med et åbent sind vil elske Indien.

Nå ja - jeg er i landet i december, hvis nogen har
brug for tips, jeg har familie i Indien. -max-