Webcam drivere m.m. til Mac Book med Windo~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-11-09 13:48

Hvor kan man finde webcam drivere m.m. til Mac Book med Windows 7 ?

Når jeg i sætter Leopard for at installere drivere, sig er Win7 der er
kendte problemer og lukker ned :/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-09 13:51

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Hvor kan man finde webcam drivere m.m. til Mac Book med Windows 7 ?
>
> Når jeg i sætter Leopard for at installere drivere, sig er Win7 der er
> kendte problemer og lukker ned :/

man venter til Apple får opdateret bootcamp driverne ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 05-11-09 14:11

> man venter til Apple får opdateret bootcamp driverne ...
>
> /thomas

Eller bruger sin Mac med enten iChat, Adium eller aMSM(tror jeg nok, den
hedder?).

No offence Brian, men hvorfor vil du bruge webcam i et kunstigt
Windowsmiljø på en Mac, når Mac´en klarer det meget bedre selv?

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-09 15:03

> [...]
>
> No offence Brian, men hvorfor vil du bruge webcam i et kunstigt
> Windowsmiljø på en Mac, når Mac´en klarer det meget bedre selv?

Nu er der jo nogen som ikke er ortodokse macbrugere men som enten af
lyst eller nød bliver nødt til at leve noget af deres computerliv på den
anden side af hegnet ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 05-11-09 15:51

> Nu er der jo nogen som ikke er ortodokse macbrugere men som enten af
> lyst eller nød bliver nødt til at leve noget af deres computerliv på den
> anden side af hegnet ...

> /thomas

Jo, jo Thomas, men som du sikkert læste, er der jo - i forbindelse med
et webcam - ikke noget, der ikke kan afvikles direkte i Macmiljøet, vel?

M.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-11-09 15:07

Morten Lind kom med følgende:

> Eller bruger sin Mac med enten iChat, Adium eller aMSM(tror jeg nok, den
> hedder?).

Bruger aMSN på alle maskiner og har altid gjort det, det spiller meget
bedre end MS Messenger

> No offence Brian, men hvorfor vil du bruge webcam i et kunstigt
> Windowsmiljø på en Mac, når Mac´en klarer det meget bedre selv?

Arbejde det er bootet op i Windows når det er Win7 der skal bruges

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Morten Lind

Dato : 05-11-09 15:52

> Arbejde det er bootet op i Windows når det er Win7 der skal bruges

OK

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 05-11-09 16:34

Morten Lind skrev:

> [...]
>
> No offence Brian, men hvorfor vil du bruge webcam i et kunstigt
> Windowsmiljø på en Mac, når Mac´en klarer det meget bedre selv?

Det sjove er at chatte med nogen andre der også har et webcam (hej mor).

Her har MSN en MEGET stort markedsandel på Windowsplatformen, så det
skal helst kunne snakke med Windows-MSN. Det kan Mac-MSN ikke for
menigmand.

Webcam er lige som at drikke - det ER sjovest når man er flere :)

Fra : Morten Lind

Dato : 05-11-09 17:10

> Det kan Mac-MSN ikke for
> menigmand.

Det kan aMSM så godt.

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-11-09 21:29

Morten Lind skrev:

> Det kan aMSM så godt.

Sikkert. Det er bare ikke den officielle klient fra Microsoft, så det
er sådan noget hjemmestrikket nowet.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-11-09 15:38

Thomas von Hassel kom med følgende:

> man venter til Apple får opdateret bootcamp driverne ...

Eller som jeg lige har gjort, låner en SnowLeopard

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Per Rønne

Dato : 05-11-09 15:56

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Thomas von Hassel kom med følgende:

> Eller som jeg lige har gjort, låner en SnowLeopard

Hvilket som bekendt er - ulovligt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-11-09 15:57

Per Rønne skrev:

> Hvilket som bekendt er - ulovligt ...

For at installere drivere ??

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-11-09 16:02

Efter mange tanker skrev Per Rønne:

> Hvilket som bekendt er - ulovligt ...

Og i øvrigt nej, var ikke bekendt med at det var ulovligt blot for at
installere drivere :/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Per Rønne

Dato : 05-11-09 16:40

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Og i øvrigt nej, var ikke bekendt med at det var ulovligt blot for at
> installere drivere :/

Driverne er jo en del af Sneleoparden som du jo så ikke har betalt for -
og som du i et fuldstændigt åbent medium nu siger du har brugt ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-11-09 21:20

Per Rønne skrev:

> Driverne er jo en del af Sneleoparden som du jo så ikke har betalt for -
> og som du i et fuldstændigt åbent medium nu siger du har brugt ;-(.

Den tror jeg lige går til Apple som et spørgsmål, for lige den tror jeg
er ok

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-09 21:40

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Den tror jeg lige går til Apple som et spørgsmål, for lige den tror jeg
> er ok

næppe ... eftersom du skullle købe 10.5 da Bootcamp beta'en udløb ..
hvis de bare gav driverne væk ville de være tilgngelige som download ..

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 05-11-09 15:51

> man venter til Apple får opdateret bootcamp driverne ...

Vil muligvis kræve en Sneleopard DVD ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk