iPod Classic problem
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 02-11-09 16:03

Efter at jeg har fået iPhone, har min iPod fået lov at ligge temmelig
meget i fred. Min iPhone kan indtil videre rumme al den musik, jeg har
på iTunes. Men man kan sagtens forestille sig en dag, hvor det ændrer
sig. Telefonen skalgive plads til så meget andet. Og iPoden kan rumme
langt mere musik.

Nogle gange har jeg syncet iPoden. iTunes har ikke haft noget problem
med at genkende de to sideordnet.

Da jeg nu satte iPoden til igår, kom den ikke frem i iTunes. Den skærm
viser det røde forbudt-skilt og "Afbryd ikke forbindelse". Men der er
ikke nogen forbindelse. IPoden reagerer ikke på betjeningstryk. Jeg har
prøvet med åbent og låst på låseknappen.

Kan manualens vejledning om nulstilling anbefales?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-11-09 16:48

Ove Steen Smidt skrev:
> [...]
> ikke nogen forbindelse. IPoden reagerer ikke på betjeningstryk. Jeg har
> prøvet med åbent og låst på låseknappen.

Det gør min iPod 5G ret tit, hvis den har været sat til mens maskinen
har været slukket. Den skal tvinges ud af koma ved at holde Centerknap
plus HjulForoven nede i en 10 sekunders tid.

Den har fået lov at bo på min pind, da jeg kan have al musikken på den.
Så har jeg alt det andet sjove på iFønen.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 02-11-09 20:13

> [...]
>
> Den har fået lov at bo på min pind, da jeg kan have al musikken på den.
> Så har jeg alt det andet sjove på iFønen.

Ovenstående metode (Nulstilling i henhold til manual) virkede ikke i
første forsøg, men i ndet, da jeg fulgte manualen slavisk:

Sæt til strømforsyning
Sæt lås på hold og tilbage
Tryk på de steder, du angiver (menu og vælg)

Nulstil betyder ikke, at man sletter indholdet.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-11-09 21:39

Ove Steen Smidt skrev:

> [...]
> Sæt lås på hold og tilbage
> Tryk på de steder, du angiver (menu og vælg)
>
> Nulstil betyder ikke, at man sletter indholdet.

Nøp, det er en resetknap men det ved de unge ikke hvad er :)

Godt det lykkedes. Nu kan du høre musik igen :D