"Du har for få tilladelser!?"
Fra : Lyrik

Dato : 01-11-09 12:44

Jeg prøver at slette en fil fra et åbent diskbillede. Først siger
den:"Er du klar over at emnet slettes med det samme?", jeg
svarer:"Ja!", så går den over til en anden taktik! Den siger:"Det kan
ikke lade sig gøre fordi du har for få tilladelser!"))

Sådan nogle idiotiske beskeder ønsker jeg ikke på noget der er min
egen ejendom og som ingen andre har adgang til!

Hvordan dræber jeg al modstand i maskinen? Jeg ønsker total
udslettelse af oppositionen!

Jeg vil være "Djengis Khan" over min maskine og den skal være min
lydige slave! Hvordan opnår jeg denne suverænitet!?

Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-09 20:49

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Sådan nogle idiotiske beskeder ønsker jeg ikke på noget der er min
> egen ejendom og som ingen andre har adgang til!

maskinen prøver nok bare at beskytte dig mod dig selv ...

> Hvordan dræber jeg al modstand i maskinen? Jeg ønsker total
> udslettelse af oppositionen!

Du accelerer din maskine med 9.80665 m/s2 ...

> Jeg vil være "Djengis Khan" over min maskine og den skal være min
> lydige slave! Hvordan opnår jeg denne suverænitet!?

lidt flere detaljer om hvad det er du prøver vil nok være en fordel ..
hvad er det for et diskbillede ... er det et du selv har lavet ? Kanske
at det er et readonly diskimage ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-11-09 20:49

Lyrik skrev:
> [...]
> egen ejendom og som ingen andre har adgang til!
>
> Hvordan dræber jeg al modstand i maskinen? Jeg ønsker total

Diskbilledet er skrivebeskyttet? Altså ikke selve billedfilen, men den
struktur der er indeni?

Fra : Lyrik

Dato : 01-11-09 13:53

On 1 Nov., 20:48, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]
>
> lidt flere detaljer om hvad det er du prøver vil nok være en fordel ...
> hvad er det for et diskbillede ... er det et du selv har lavet ? Kanske
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Diskværktøj:
Maskinen kan lave tomme diskbilleder som man kan fylde filer på. Et
billede af en DVD for eksempel eller et fat-billede eller et Mac UJ
billede. Men ikke UDF diskbilleder! Men den kan LÆSE UDF 2.50
billeder.Og den kan godt kopiere dem til disken????.
Jeg lader den kopiere en DVD som er brændt med Udf 2.50. Det gør den!
Nu er der filer på diskbilledet. Så vil jeg slette filerne og beholde
det tomme UDF 2.50 diskbillede. Derefter vil jeg forsøge at lægge "Blu-
Ray mapper med filer ind på diskbilledet, for tilsidst at se om jeg
kan få den til at brænde et UDF 2.50 billede på en DVD.

Håber jeg har forklaret det tydeligt nok.

Hilsen
Jens