lav lyd i iPod Classic (160gb)
Fra : thohei

Dato : 30-10-09 08:31

Jeg har købt sådan en iPod og vil gerne fjerne den lydbegrænsning der
tydeligvis er i iPoden. Altså ikke den indbyggede, selvvalgte
lydbegrænser, men den der ligger over hele maskinen. Jeg gjorde det
på min gamle iPod, men efter intens søgen på nettet har jeg ikke
fundet noget der virker på 6gen. Jeg har fx prøvet ipod volume
booster 1.4. Den kan ikke genkende iPoden og lukker med det samme.
Har læst noget jeg ikke rigtig forstod om at rode i de skjulte filer
der styrer iPoden men det var måske kun en metode til at fjerne den
indstillige lydbegrænser? Kan nogen hjælpe mig videre?
Tak,
Thomas

Fra : Niels poulsen

Dato : 30-10-09 18:42

thohei skrev:
> [...]
> der styrer iPoden men det var måske kun en metode til at fjerne den
> indstillige lydbegrænser? Kan nogen hjælpe mig videre?

Pas på dine Øre

Niels Poulsen

Bovangen 57

4660 St-Hedding