Utroskab i statsfilm
Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-09 05:42

Utroskab i statsfilm
Danskere har haft fri porno længe, og utroskab tages afslappet.
EB-sexskribent praler af at have suppleret parner med elsker og at han ved
det.
I den statsstøttede "reklame"-film for at blive teaterskuespiller og bo i
lækker havne-ejerlejlighed "Oven gaden under vandet" skiftes hæsblæsende
mellem lækre skuespillere der boller ved siden af og lyver om det, og der er
ingen moraliseren. Når NicholasBro i 3 år har elsket med Hillingsø trods
børn og samliv med Sidse Babett Knudsen så finder alle andre end trekantens
piger det OK at han udskyder åbenhed og ærlighed, for han er nødt til at
gøre det "på sin egen måde".
Er den skingre propaganda for at lyve lodret en cadeau til Islam, som nu har
noget at hade DK-kultur for?
Jeg værdsætter japaneres lave skilsmisse-% og ærlighed, og mener, at hvis
en film skal have skattepenge må den ikke præke løgn som glorværdig
etik-regel, hvis ikke den nævner det modsatte og traditionelle synspunkt.
Anmeldere præciserer at heltinden er manisk og manden er depressiv og alt
i filmen har været set i talrige andre nyere danske film igenigenigenigen.
Godt at hver 4 dansker udspionerer sine nærmeste, og de bruger til det den
tidssvarende elektronik, som tvinger folk til at stå ved
sandheden(mobiltelefon især). Hurra for at huspriser nu skal oplyses - det
koster intet og gavner meget. Ærlighed er vejen mod japansk retssikkerhed.
Staten skal ikke tilbyde gratis registreringsdata, så utroskab oplages
tidligt til børns bedste Udlejning af el-fodlænke til fx min samleverske,
hvis hun gad vide om jeg stadig går på massageklinik, ville være en fin
indtægt for staten, for nogle vil for børnenes skyld ønske en vis kontrol,
så skilsmisse kan vælges i tide, hvis løgn. Forelskelse er ikke pligt til at
være siamesiske tvillinger og bo i glashus. Men lad markedet afgøre rette
kompromis. Elektronik er billig. Lev med at øjet i det høje ser alt og
sladrer.
Staten ved alt, pr Echelon-telefonovervågning mm. Lad også andre nyde Fagre
Ny Verden. Eller vedtage åbne ægteskaber hvor løgn er OK.
FORKORT FRIT. Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbh N.

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-10-09 09:48

> [...]
> Fagre Ny Verden. Eller vedtage åbne ægteskaber hvor løgn er OK.
> FORKORT FRIT. Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Kbh N.

Bo, jeg har skiftet udbyder, så du er røget op af killfilteret, hvor du
snarest vil blive anbragt igen, for jeg kan se, jeg ikke er gået glip af
noget. Dine indlæg er stadig lige forskruede og rabiat tåbelige.
Farvel med dig. Mit liv er for kort til Bo W (ligesom de fleste andres. Gad
vide, hvor mange der overhovedet læser dig?)

Per V.

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-10-09 10:14

Per Vadmand wrote:

> Farvel med dig. Mit liv er for kort til Bo W (ligesom de fleste
> andres. Gad vide, hvor mange der overhovedet læser dig?)

Du kunne jo passende havde ladet være at svare ham. Når du svarer med
fuldt citat, kan man ikke undgå at læse bare en smule af Bos ordflom.

Næste gang du gør det, Per, ryger du i mit killfilter!

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-10-09 12:07

"Per Vadmand" <> skrev i meddelelsen ...

> [...]
> Farvel med dig. Mit liv er for kort til Bo W (ligesom de fleste andres.
> Gad vide, hvor mange der overhovedet læser dig?)

Per. Du har sat mig i et dilemma. Jeg har forvane at smide dem, der citere
hele Bos indlæg i killfilteret sammen med ham, men så vil jeg jo komme
til at savne dig i bl.a. sproggruppen.

mvh
Henning

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-10-09 14:08

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse

> Per. Du har sat mig i et dilemma. Jeg har forvane at smide dem, der citere
> hele Bos indlæg i killfilteret sammen med ham, men så vil jeg jo komme
> til at savne dig i bl.a. sproggruppen.

Rolig nu - som det også fremgik af mit indlæg, skal det ikke ske oftere.

Per V

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-10-09 08:40

"Per Vadmand" <> skrev i meddelelsen ...

> Rolig nu - som det også fremgik af mit indlæg, skal det ikke ske oftere.

Så er jeg rolig

mvh
Henning