Dobbeltklik pist væk :-(...
Fra : fjern

Dato : 27-10-09 21:53

Hvordan "finder" jeg igen frem til dobbeltklik-funktionen som er pist
borte og forsvundet?

MacBook 2.0 med OS 10.6.1

Kan langt hen ad vejen klare mig med højreklik og så "åben" i dialogen;
men nogle funktioner kræver et dobbeltklik med venstre musetast...
Det er ikke noget i vejen med musen, dobbeltklik-funktionen fungerer
heller ikke på pegefeltet...

Jeg har tror, jeg har kigget alle vegne i systemværktøj, men kan ikke
finde noget her..
Der må garanteret være forsvundet et flueben et eller andet sted..?

Jeg har da aldrig oplevet noget lignende i min "mac-tid", som går
tilbage til OS 7.0 og LC 475...

Vgst
Kristian Stange

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-10-09 22:01

fjern <"gantes(fjern)"@mac.com> wrote:

> [...]
> Der må garanteret være forsvundet et flueben et eller andet sted..?
>
> Jeg har da aldrig oplevet noget lignende i min "mac-tid", som går

du har ikke kørt din "double click speed" for langt til højre ?

/thomas

Fra : fjern

Dato : 27-10-09 23:02

Thomas von Hassel wrote:

> du har ikke kørt din "double click speed" for langt til højre ?
>
> /thomas

Tak for det råd - jo, markøren stod helt til højre...
Gad vide, hvordan den er kommet derud...
Problemet opstod efter opdatering til 10.6.

Men nu klikker det dobbelt for mig

Vgst
Kristian