"imap" til news, læse news flere steder
Fra : Leif Neland

Dato : 28-10-09 17:01

Når man bruger Imap til mail, kan man læse mail flere steder fra, og
mailen bliver markeret læst alle steder.

Når jeg læser news forskellige steder fra, ses de samme beskeder som
nye, selvom jeg har læst dem andetsteds.

Findes der en løsning på dette problem?

Andet end at have nyhedsklienten kørende på en enkelt maskine, og så
køre remote desktop eller lign. fra de andre...

Hvad med en klient, der kan gemme læste msg-id'er centralt?

Jeg har en freebsd-server stående, der kunne bruges.

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 28-10-09 17:10

Leif Neland wrote:

> [...]
> køre remote desktop eller lign. fra de andre...
>
> Hvad med en klient, der kan gemme læste msg-id'er centralt?

Måske gemme listen i dropbox? http://www.getdropbox.com , også omtalt i
So ein Ding

Leif

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-10-09 09:36

Den 28-10-2009, skrev Leif Neland:

> Måske gemme listen i dropbox? http://www.getdropbox.com , også omtalt i So
> ein Ding

Hvilken "liste" ?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 02-11-09 19:33

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvilken "liste" ?

Listen over læste beskeder.

Jeg lagde Thunderbirds newsrc og local directory på dropbox, men det ser
ikke ud til at det virker efter hensigten.

Det vil nok også kræve at der kun er en thunderbird åben ad gangen.

Leif